vrijdag 7 juli 2006

Hitte

Hitte

Ik ben een aansteller, want met dit weer laat ik het afweten op mijn site. Niet dat iedereen op mijn hersensspinsels zit te wachten met dit weer. Waarom zal ik eigelijk binnen gaan zitten terwijl de rest van webloglezend land lekker buiten zit in het zonnetje. Dat zelfde dacht ik ook, tot verdriet van mijn harde kern lezertjes. Tegen hun wil ik zeggen maak je niet te druk met dit weer, en met het winter zal ik het ruimschoots goedmaken. Lees je winterdepressie maar lekker weg tegen die tijd. Maar goed ik dat ik een zwakkeling en een aansteller ben staat absoluut vast. De wereld draait immers gewoon door. Ik blijf aan het lopen, gister nog 22 km gerund rond het meer. Je zal haast zeggen dat je een runt bent als je met dit weer stunt. Was nog nooit zo nat van de zweet geweest als gistermiddag. Maar ja dat heeft er niets mee te maken dat ik de puf niet had om mijn weblog bij te houden.

De regering wat gevallen is gaat ook gewoon door met regeren. Daar hebben ze ook nog eens een aparte naam voor, namelijk rompkabinet niet te verwarren met Rampkabinet. Maar ja het zal hun jeuken, alleen het wachtgeld enz en voor de rest gaan de meesten toch al snel met vakantie. De blondjes van de belspelletjes op tv blijven ook gewoon door gaan, denken zeker dat er genoeg gekken met dit weer voor de buis hangen. Werkend Nederland werkt ook gewoon door net of die drukkende hitte er nooit geweest is. Deadlines die gehaald moeten worden en lekker overspannen worden in een heuse file rondom Zwolle. Warmte en file beiden maakt je gek, het liefst zal je je baas willen doodschieten met het waterpistool van de kleine wat nog op de achterbank ligt. Maar ja dat lost niets op. Die 2 kinderen in Syriƫ hebben hun vluchtplan ook gewoon door gezet ondanks de warmte! Voor die twee heb ik alle bewondering voor en nee het is niet dat ze uit Oude Pekela komen. Maar in die enorme grote stad lopen en dan nog eens met die hitte. Hoop voor ze dat ze deze zomer nog mooi hier in Nederland kunnen zijn. Dan kennen ze alvast wennen aan de warmte. Tja ik ben maar een enorme slappeling om de hitte als excuus te gebruiken om 2 dagen mijn weblog niet bij te houden.

Maar goed ben nu alweer genoeg binnen geweest, ga chillen in het park en later op een camping……………….

Geen opmerkingen: