dinsdag 11 juli 2006

Nog 46 dagen

En nog wat uurtjes, dan hoop ik mijn zevende marathon te lopen. De trainingen gaan weer voorspoedig. Vandaag 23 km gelopen en moet zeggen dat het steeds lekkerder gaat. Dat werd natuurlijk ook wel eens tijd, want na bijna 5 maand aangekloot te hebben ben ik toch weer echt blij dat ik kan lopen. In die maanden nemen de frustraties toe en je krijgt een hele andere dagritme. Hopelijk is dat voltooid verleden tijd. Heb er steeds mooi trainingsweer erbij, veel mensen verklaren me voor gek dat ik aan de loop ben. Voor mij is dat niets lekkerders, nou ja bijna dan. Ouderen zie je met het hoofd schudden en je ziet ze van alles denken. Zelf vindt ik me niet gek ofzo, het is een lifestyle. Een gezonde lifestyle wel te verstaan. Vandaag hoorde ik over en man die gebruikte maandverband en tampons verzameld. Dat is ook een soort lifestyle, ik moest trouwens wel meteen aan de ex van mijn zus denken maar dat kon gezien de leeftijd van de dader hem niet zijn. Maar goed ben nu ook weer druk bezig met lezen en dingen aan het uitzoeken over mijn sport. Omdat ik niet zo erg tevreden was over mijn schoenen die ik 3 maand geleden gekocht heb besloot ik toch eens te gaan kijken of er nog iets anders was. Mijn oog is daarbij gevallen op Mizuno. De anderen bevallen op zich wel maar de afwikkeling verloopt soms wat stroef, doordat de schoen te stabiel is. Allemaal vaktermen en ander blabla en daar zal ik jullie niet mee vermoeien. Omdat ik graag nieuwe dingen mag proberen ben ik voor die Mizuno gegaan, zit van alles in zn schoen, allerlei nieuwe technieken en materiaal wat het lopen soepel maakt. De paar keer dat ik er op gelopen heb is het me prima bevallen. Donderdag mijn eerste wedstrijd van dit jaar!!! Komt allen zal ik zeggen. Nee geen marathon maar een 10 km wedstrijd gewoon om effe te kijken hoe het met het vermogen er voor staat, want tja het is al over 46 dagen die marathon en dan kan ik ook een gaan dromen en uitrekenen over een eventuele eindtijd op de marathon.....

Mooi schoentje he, we hebben nog 46 dagen om aan elkaar te wennen!!

Geen opmerkingen: