donderdag 14 september 2006

Bye Summer

De zomer geeft zich nog in de dr laatste stuiptrekken bloot. Nog een paar dagen en dan lijkt het definitief gedaan met de zomer voor dit jaar. Op zich is het niet zo erg en zeker niet als je de hele dag zoals ik sinds kort op kantoor zit. Maar het zal toch wel flink wennen zijn wanneer de dagen grijs en grauw zijn en blijven. Natuurlijk wordt het steeds eerder donker en dat is eigelijk nog wel het minst. Het lopen zal er bij inschieten en zeker op doordeweekse dagen maar ja ik werk nog maar sinds kort weer dus dat zal effe z n plekje moeten hebben. Nu kan ik nog rustig na het werk gaan lopen, het park stroomt dan vol met waarschijnlijk veel 4-mijl lopers en die zullen na de tweede week van oktober ook als toverslag uit het park zijn verdwenen, Niet dat ik dat zo erg vindt hoor want dan heb ik mooi mijn achtertuin voor mezelf. Ach misschien steek ik wel een van de collega’s aan met mijn loopvirus (het liefst een vrouwelijke) Gister ging ik ook meteen na het werk het park in om wat te trainen, het was warm en elke keer als ik bij mijn eigen waterposten in het park (de waterfonteintjes liep stopte ik effe om water bij te tanken. Op het werk drink ik veel koffie, en ik merk het ook wel aan het lopen dat gaat namelijk een stuk sneller. Dus maar effe flink door blijven drinken en misschien loop ik straks in Drenthe wel een PR! Ach pr of niet ik geniet gewoon van het lopen en het leven. Maar toch is de zomer toch de mooiste periode van het jaar, al het moois wat er in het park wandelt, zit of ligt. Als het kon zal ik dan de hele tijd willen rennen door het park. In de winter zie je ze niet, tja alleen de diehards en de Annemarie’ s met hun hondjes die zo klein zijn dat ik daar echt niet eens mee zal willen lopen. De zwevers blijven het park ook altijd trouw dus publiek genoeg zeg ik je. Natuurlijk mag ik de schildpadden niet vergeten die al tijden in de vijvers bivakeren en alleen al moe worden als ze mij voorbij zien flitsen...Misschien weet ik straks in de donkere dagen nog positieve aandacht te krijgen van dames in het park en dan zing ik:


I'm a road runner honey
And you can't keep up with me
Well I'm a road runner lover
And you can't keep up with me
You got a green light baby
Baby baby you will see

I'm a road runner honey... yeaaaoooo yeah

Geen opmerkingen: