zondag 3 september 2006

Nieuwe uitdaging


Na mijn nieuwe job heb ik weer een nieuwe uitdaging wat het lopen betreft. Die uitdaging is al snel namelijk 14 oktober aanstaande. Dan broes ik dwars door Drenthe. Een eenmalige wegmarathon die over een vernieuwde snelweg gaat en dat dwars door Drenthe!

'k trap de fietse deur 't buulzand henop 'n zandpad tussen Slien en Ermen as ik dalijk eben in Diphoorn bendan fiets ik deurlangs Ermerzand goa'k op Veenoord anNeij Amsterdam en dan langs 't Dommerskanaalen as ik dan de kassen zie dan fiets ik deurwant ik wul aal wieder ik wul alles ziende leste mooie dag van 't joar misschienalhoewel 't met de winterdag ok donders mooi kan wezenik wul aal wieder deur noar Weiteveenwant achter op 't veld daor ma 'k graag wezena'k hier zo fietse en 't weijt nie slimdan giet 't haost vanzölf (skik)

Dwars door Drenthe dus op 14 oktober en dan wel met op mijn loopschoenen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wie döt joe wat op 14 oktober!
Wel even langsrennnen hè?
Hoe bevalt de job?