donderdag 9 augustus 2007

Dag van transfers

Vandaag gaat de geschiedenisboekjes als de dag van de transfers. Vanmorgen werd Groningen nog blij gemaakt door de uitslag van de arbitragecommissie. Suarez had zich aan het contract die hij bij Groningen tekende te houden. Eindelijk de arrogantie van Ajax en dan voornamelijk het bestuur afgestraft. In de middag bleek dat men blij is gemaakt met een dode mus. Mijn vreugdedansje op de gang was dus voor niets geweest, want Suarez gaat voor bijna 8 miljoen naar Ajax. Beter voor alle partijen riepen de betrokkenen om snel een eind te maken aan deze wekenlang durende Suarezsoap. Meneer was ineens weer hersteld van een blessure en speelt volgende week al in het rood-wit tenue. Voor die 8 miljoen kan Groningen wel 8 Suarezen voor kopen dus ik mag aannemen dat de scouts al onderweg naar Zuid-Amerika zijn. Natuurlijk ging de meeste aandacht uit naar de transfer van Drenthe die van Feyenoord naar Real Madrid gaat voor dikke 12 miljoen!

Wat ook een opmerkelijke transfer was en die de kranten niet gehaald heeft was die van Sophie. Sophie is geen voetbaltopper maar een doodnormale (dalmantier) hond. Nou ja doodnormaal, beetje druk en heel speels, heel sterk maar ja verder een wel beetje normaal. Pa werd er gek van, en de hond vond het leuk om pa gek te maken. Pa ontdekte marktplaats en dus was de advertentie zo gezet. Vandaag al mensen en na een kop koffie waren de handtekeningen al gezet. Het was in feite een minderheidsbeslissing van 2 man, de andere 3 leden werden ontwetend gehouden, en niets geen inspraak voor de betreffende aandeelhouders. Ik ben van plan naar de arbitragecommissie van de dierenbescherming te stappen. Ik eis een vergoeding voor de geleden schade! Welke schade zal je denken? Emotionele schade natuurlijk, fysieke schade, want die hond was me toch sterk!!!! Of ik gelijk zal krijgen is nog maar de vraag, want daar waar het heen is gegaan krijgt ze het ook heel goed. Wat de vergoeding betreft, ik hoef die hond echt niet meer terug maar met een miljoentje of 8 kan ik heel wat leuks mee doen.

Geen opmerkingen: