zondag 26 augustus 2007

Lieve dushi (9)

Lieve dushi op zondag is weer terug!


Lieve dushi,

Hola dushi alles goed met je?, hier is het nog wel oke. Ik schrijf je deze brief omdat ik je wat wil schrijven. Al weet ik niet precies hoe daarom doe ik het maar op mijn vertrouwde stek. De afgelopen week was ik druk, druk met die Noorderzon. Misschien had je het idee dat ik met de noorderzon vertrokken was maar dat is niet zo dushi. Het was 11 dagen lang feest in mijn achtertuin met elke dag duizenden mensen. Ik ging er bijna elke dag heen, gewoon beetje mensen kijken en lekker een witbiertje te drinken. Ook was er muziek in verschillende stijlen, en heb me goed vermaakt met die reggae. Gelukkig was het mooi weer, en heb veel naar mensen gekeken en dat is al wel een vertier op zich. Vandaag ben ik niet meer gegaan want ja er moeten ook nog andere dingen gebeuren. Dingen zoals huishouden,de was hoef ik eerst niet meer te doen, want dushi zoals je wel weet is mijn machine overleden en als laatste daad heeft hij mijn hele gang nat gemaakt. Ik was erg boos op die machine dus heb ik hem gepakt en naar buiten gedragen en dat helemaal alleen. Nu gaat de was naar mijn moeder, en die doet het heel goed en zelfs mijn overhemden worden mooi gestreken. Op het werk gaan ze nu echt denken dat ik een vrouw heb die bij mij in woont. Vandaag was ik ook naar het voetbal gegaan, want de FC speelde, en het was er warm hoor tjonge! Terwijl wij zaten te zweten op die tribune deden de jongens op het veld aan minimale inspanning en zwetend bijna nauwelijks, Daar werd ik wel een beetje boos over, maar ja wat ik ook riep niets hielp en de tegenstander nam alle drie punten mee naar huis. Maar ja dushi het is een spelletje en de volgende keer komt het wel weer oke. Maar beetje boos was ik wel, want zo kan ik ook nog wel voetballen en geld vangen. Vandaag niet hardgelopen en dat is voor mij vreemd op zondag, want dan ben ik meestal wel aan de loop. Maar dinsdag heb ik die wedstrijd van 21.1 km. Dat is best wel spannend want het is mijn eerste weer sinds Januari. Ik wil heel graag binnen de 1 uur 50 lopen want dan ga ik nog een marathon lopen dit jaar. Het is dus een soort kwalificatiewedstrijd, en ik hoop een klein beetje (veel) dat je me gaat aanmoedigen met een grote spandoek. Je weet wel zn hele grote megadoek van 20 meter bij 25 meter, want zoiets zie ik ook nog goed. Ben je er nog niet mee begonnen?, dan kom ik je er graag mee helpen. Daarna hoop ik dat we weer eens gaan lopen want dat is alweer een tijdje geleden. Maar ja ik heb niet veel te hopen want jij moet er wel zin in hebben natuurlijk! Morgen is het park weer helemaal voor mij (en jou) alleen, en dan kan de heuveltraining voor Nijmegen eindelijk beginnen.

Nou dushi gedraag je, ik hoor van je………….

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel sucses Dinsdag en het gaat je lukken..Enne, hier is een spandoek met de tekst "de scholen beginnen weer" gestolen, dus als je die ziet, dan weet je waar het vandaan komt ;-).
Groet Rinus.