zaterdag 6 mei 2006

De tijd vliegt

En dat vooral met het mooie weer, zo zit je in het park heerlijk te zonnen met af en toe een matpartij en tussen bergen bierblikjes en zo zit je thuis te genieten van een heerlijke rotie. Vandaag was het ook de dag dat Pimmetje geschoten is precies vier jaar geleden, zijn fans huilen nog net zo hard als toen. Ik denk dat het nu ook wel de juiste gelegenheid is om met een onthulling te komen. De kogel waarvan altijd gezegd werd dat die van links kwam komt van rechts!!!!! Daarvoor heb ik overtuigende bewijzen, en als iedereen die een beetje kan lezen weet ook dat de kogel van Rechts kwam. Volkert van de Graaf had zich namelijk zich tussen de autos verstopt aan de rechterkant van de parkeerplaats. Ik twijfel nog of ik Peter R de Vries ga bellen, want zn infolijn kost toch al gauw 50 eurocent per minuut. Misschien hou ik het voor mezelf, en verkoop het over 60 jaar lekker door voor veel geld aan een of ander blad. Oja ben ook nog weer lekker flauw geweest, maakte een dame bij jumbo nog op attent dat het wel erg lekker weer was buiten. en vroeg of ze met me mee ging. Ze antwoorde ik kan helaas niet. ik: ooo waarom niet? zij: zie je die lange rij achter je????? ik: neuh.................

Maar goed de tijd vliegt, dus ik moet weer gaan wordt met dit mooie weer elders verwachten dan binnen.......

Ps: Met minder weer wat langer verhaaltje en vertel eens lieve lezertjes hoe heben jullie zn mooie dag als deze door gebracht?

Geen opmerkingen: