donderdag 18 mei 2006

Koopziek

Daar lijkt het deze dagen wel een beetje op. Ik sjouw door de hele stad, in sommige winkels kom ik zelfs twee keer. Dat is voor mijn doen erg veel. Tja ik kan nu doen en laten wat ik wil, dus koop ik alles wat ik nodig ben. Sokken, theedoeken en hardloopschoenen, zomerschoenen, boxtershorts enz enzo je kan zo gek niet noemen of ik die dingen nodig vervangen. Mn oude boxtershorts waren tot de draad toe versleten dus dat was echt weer nodig. Gelukkig voor mij was het vakantiegeld er en nog gelukkiger dat ik van de week de laatste resten van een heuze verzameling verkocht heb. Het laatste gaat zelfs naar Belgie maar goed het geld stroomt net zo hard weer binnen als ik het uit kan geven. Dat zal geen eeuwigheid meer duren vrees ik zelfs. Maar ja op dit moment heb ik nog geen sma waar ik het geld aan af moet dragen dus kan ik het nog effe voor mezelf gebruiken. Gister was ik al druk doende om nieuwe onderdanen te scoren, en dat is ook wel gelukt. Vandaag waren de overige zaken die het hele jaar al ter zijne tijd aan vervanging toe waren. Soms duurt dat TZT meer dan een jaar.....

Het is wel een vreemd gezicht hoor, ik met heel wat plastictasjes onder de arm door het centrum van de stad. Tja plastictasjes van onder andere wibra, intersport, H&M en van zn nieuwe sparformule. Bij de eerste heb ik nog zonder resultaat gevraagd of ze geen neutrale witte tasjes hadden. Ach dan maar zo! Bij de H%M stond ik voor de moeilijke keuze om de juiste kleur van boxtershort uit te kiezen. De oranje kleuren waren helaas uitverkocht, dus heb ik maar een mooie neutrale kleur genomen. Maar wist je dat de meeste mannen dat soort dingen laten kopen door hun vrouw of vriendin? Dat idee kreeg ik wel sterk want stond tussen allemaal vrouwen mijn ondergoed uit te zoeken. Misschien vinden de andere heren het wel erg genant om zelf maatje xxl uit te moeten zoeken. Trots met mijn nieuwe ondergoed liep ik de halve stad nog effe af, winkel in en natuurlijk weer winkel uit. Het gevolg van bijna twee dagen winkelen is ten eerste een paar blaren en wat het tweede betreft moet ik het eerst effe via mijn internetbankieren bekijken hoeveel de schade is.........

1 opmerking:

Anoniem zei

Misschien wat minder op de bank! Maar wel veel kilometers gemaakt lees ik!