maandag 15 mei 2006

Vandaag geen zon

Na een schitterende week was de zon vandaag er effe flauw van om te schijnen, toch was ik weer te vinden in het Noorderplantsoen. Het park was ontdaan van al zn drukte, want vandaag waren alleen de noodzakelijk lui aanwezig. Noodzakelijke lui bedoel ik de plantsoenendienst, de vrouwtjes met hondjes en de sporters mee. Omdat met mijn koker schoffelen niet echt iets is en ik geen dame ben en zeker geen hond heb viel ik natuurlijk in die laatste groep. Omdat de zon vandaag afwezig was bedacht ik me dat het lekker weer was voor wat snelheidswerk. Voor de leken onder ons zal ik het enigzins proberen uit leggen. Nou ja het is gewoon snelheidstraining dus.... Maar goed ik koos er voor om het pyramidetraining te doen en dat rond de vijver. dat houdt in dat je 2-3-4-4-3-2 minuten loopt maar daartussen 30 seconden actieve rust. Actieve rust houdt bij mij in dat je in beweging blijft en na die 30 seconden het gas weer openzet.

Dus liep ik mijn rondjes rond de vijver, nageroepen door de lui van de schoffeldienst, voor de rest was het akelig leeg. Eigelijk was het te stil en te rustig voor het Noorderplantsoen. Zaterdag was het nog bomvol. Vol met bier drinkende en blowende figuren. Het is altijd leuk om er tussen te zitten, je wordt voor niks high dus alleen je biertje moet je zelf meenemen. Zaterdag zat ik er ook toen er een heuse kleine-tietjesclub voor me neerstreek. Met deze club bedoel ik studentes van in de 20 mee, die dankzij de bezuinigingen haast geen tieten meer overhielden. Modieus waren ze ook niet bepaald, want het waren allemaal bikinis en sommige in een bra in Hema-style. Ik als ik hun was in het vervolg gewoon een wijdzittende shirt aandoen en houden zo loop je niet voor joker. Tja het is altijd leuk mensen kijken, dat er vandaag weinig te kijken viel was denk ik ook wel goed want zo kon ik mijn training heerlijk ongestoord afwerken.......

1 opmerking:

Rogiers wartaal zei

tja als ze rcht voor me gaan zitten dan kan ik ook niet anders he :)