woensdag 17 mei 2006

Mijn echte naam

Beste en ook lieve lezers vandaag vondt ik het tijd dat ik de waarheid moet gaan spreken. Het drukt al een tijdje als een vervelende blaar op de grote teen op mijn ziel. Nou ja eigelijk is het niet zon ramp hoor. Maar ja waar zal ik beginnen, heb nog nooit eerder iets moeten bekennen en zn eerste keer is altijd wel moeilijker dan ik dacht. Maar goed ik heet geen Rogier K, deze naam is een verzonnen naam. In de werkelijkheid heet ik Haille Speedy Gebrelassie en kom uit het mooie Ethiopie. Wel ben ik 31 want dat is iets waar ik nooit te leven over zal willen liegen, vele mensen schatten me 26 ofzo en dat vindt ik ook best. Maar goed ben groot gebracht met loopschoenen en geiten en niet met boerenkool en de koude winters hierzo. Omdat er niet zoveel hardloopwedstrijden zijn in Ethiopie en hier in Nederland ze in overvloed zijn was de keuze natuurlijk snel gemaakt. Ik heb een andere naam opgeven om de tegenstanders van de wedstrijden op een dwaalspoor te zetten, die denken nu steeds nog van die kleine klaart hem niet tussen de grote jongens. Dus ging ik met een enkeltje met de boot naar Rotterdam. Na een wekenlang durende reis kwam ik daar eindelijk aan. Dacht effe dat ik verkeerd was en ergens per abuis in een land in Afrika was terecht gekomen. Maar de koude wind vertelde me dat ik goed zat.

Ik had een mooi verhaal klaar over geiten, vrouwen en het mooie weer in Ethiopie en samen met mijn reisverhaal kreeg ik de Nederlandse nationaliteit al snel. Maar wisten jullie dat ze hier ook aardig corrupt zijn, want enne Verdonk die riep meteen dat er niets van mn verhaal klopte. Om hier te mogen blijven moest ik haar een befbeurt geven, tja dat was erg eng maar je het doel heiligt de middelen zeggen ze hier toch?. Nu mailen we af en dat doe ik met mijn msn adres (Hailegebrelassie@hotmeel.kom) . Nu jaren later heb ik het nog steeds naar mijn zin en ben erg nuttig voor de Nederlandse samenleving want win bijna alle wedstrijden. Nu kijken ze wel uit voor Kleine bij de wedstrijden. Zo dat is van mijn hart, en nu maar hopen dat ik niet het verkiezingsspeeltje wordt van dat eng mens.

Wordt nodig tijd dat ik dr weer effe meel.........

2 opmerkingen:

Rogiers wartaal zei

enig ?????? :)

Anoniem zei

ik heb nogal een visueel ingestelde geest.....iiiiiiieeeeeekkkkkkkk...Wat een ellende voor een paspoort.