zaterdag 20 mei 2006

Kaal of kammen?

Vandaag was er weer een heus stukje wereldschokkend nieuws op het www te lezen. Nou ja de krant van wakker Nederland wist te melden dat Gerard Joling zich kaal scheert. Dit keer niet alleen tussen de benen maar ook zn koppie wordt kaal. Het moet nog gebeuren maar de krant wist er al van, dit wordt net zon rel als met Verdonk en Co let maar op!. Hij ziet er gezond uit geen kankertje ofzo lijkt me, dus je zal denken dat hij het doet voor een goed doel. Iets goeds voor arme weeskindertjes in Liberia of de arme rijke ouderen in Blaricum. Niets is minder waar, hij wil niet meer met het gedoe zitten van het wassen, fohnen en stylen af. het lijkt hem heerlijk na 45 jaar '' geklooi.” Dat dit een schok teweeg bracht in het snuggere Nederland was natuurlijk ook geen verrassing, omas, vaste fans en zelfs het haarimplantaatbedrijf hebben hem al bezorgd gebeld of opgezocht. Tja ik heb mn eigen gedachten er over, want als je 45 jaar zit te kloten met je haar doe je wel iets ontzettend fout, of je bent zon preutse kip, nicht of nog beter gezegd ijdeltuthola dat je eerst een uur voor de spiegel staat voor het enigzins naar zin is. Maar ja dat kan volgens mij niet de ware redenen zijn. Ik denk dat hij eerdaags in een film of musical genaamd " Pim 060502 '' gaat spelen. Wie was nog maar weer de zanger die het nummers '' At your service '' schreef ? Juist daar hebben we hem al!. Maar ja ieder zn eigen lied toch?

Zelf heb ik al jarenlang een kale kop, nou ja niet helemaal er staat altijd nog wel wat op het hoofd. Dat werkt goed bij de dames, want het aaibaarheidsfactor schiet dan weer eens flink omhoog. Nee ben geen Fortynist, want ik was al kaal voordat Pim aan zijn kort opmars begon. Nee ik zing ook niet van die oude Duitse liedjes en van dat andere enge gedoe. Waarom dan kaal? die vraag krijg ik wel eens nadat ze al snel door hebben dat ik niets van het bovenstaande van doen heb. Tja om eerlijk te zijn lijkt het wel stoer toch? en jawel de dames vinden het vaak ook prachtig en daar doe je het voor toch? Maar goed zal eens eerlijk uit de kast klappen. De ontbossing die bijvoorbeeld Suriname in voornamelijk de binnenlanden teistert komt ook eigelijk ook voor op mn koppie. Nou ja in Suriname werken ze heel geniepig van binnen uit naar buiten in het grote bos, zodat niemand het door heeft. Bij mij op mn koppie is het net andersom de '' ontbossing '' is gewoon vanaf de voorkant begonnen, nergens geen rekening meehoudend. Al snel werd de middenscheiding een kale vlakte, een soort stukkie niemandsland waar niets kan en wil groeien. Maar ja naar al die jaren ben ik het wel gewend, en wil nu ook niets anders. Dus mij ga je nooit zien bij zn implantaatcentrum. Het voelt gewoon lekker en licht aan en vooral met het hardlopen scheelt het zeker een paar seconden op de marathon....................

Geen opmerkingen: