dinsdag 2 mei 2006

Grondige beurt

Na 20.000ste bezoeker/pageload te hebben ontvangen ben ik er nog steeds niet flauw van dus verblij ik jullie vandaag weer met mijn boodschap. Mijn toetsenbord denkt daar heel anders over, dat merkte ik tenminste vandaag toen ik hem een grondige schoonmaakbeurt gaf. Zn schoonmaakbeurt gaat niet zomaar effe doekkie over en klaar. Omdat kon niet online gestoord worden terwijl ik met het toetsenbord bezig was. Dus ging ik off gedurende tijd dat mn toetsenbord zijn opfrisbeurt kreeg, eerst klopte ik hem voorzichtig uit, wat daar uit kwam wil je niet weten, maar denk als ik het wat eerder uit geklopt had kon er een Afrikaans gezin er een week van eten. Daarna effe met de stofzuiger er over heen. Daarna waren de toetsen aan de beurt, met een natte doek poetste ik net zolang door tot de orginele kleur weer tevoorschijn kwam en dit was tot mijn verbazing lichtgrijs. Dat was me toch een poetswerk, want er hadden zich allerlei vuil en vlekken op het toetsenbord verzameld. Wijnvlekken, zweetvlekken en ander ondefineerbare vlekken.

Na het poetswerk bleek al duidelijk dat een aantal letters niet meer te lezen is op het toetsenbord, eigelijk kijk ik er nooit naar en met die vuil er op was het me ook nog nooit eerder opgevallen. Misschien heeft mn toetsenbord het er wel om gedaan, een soort van wraak van dat ik hem of haar bijna nooit schoonmaak. Nou ja bijna nooit, meestal effe een doekje over en klaar. Schijnbaar wordt er op dat punt toch meer van mij verwacht. Maar goed bepaalde letters staan er niet meer op, het gaat om de letters F van Fennie, N van Nicole, A van Anita en S van Sandra. Zeker meteen gekeken of die letters het meest voorkomen hier op de blog? Maar ja het is niet zo erg want kan die letters blindelings vinden. Dus is er weinig aan de hand, tja als die toetsenbord mij wil pakken zal hij toch met andere grapjes moeten komen. Straks als alle letters verdwenen zijn haal ik gewoon een nieuwe, en deze gaat dan gewoon op markplaats, want een wartaligetoetsenbord levert vast wel wat op (later als ik dood ben dan he).

Hij typt trouwens nu weer heerlijk soepel, net als een goedlopende naaimachine van die prijsklasse................

Geen opmerkingen: