zaterdag 27 mei 2006

Musica in mi Casa.....

Sinds donderdag heb ik een nieuwe cd erbij. Een van de laatste cds van'' the big boss '' Bruce Springsteen. De cd luistert naar denaam Devils & Dust. De buren zullen het nu ook wel weten, want als ik iets nieuws in de cdlade heb zitten draai ik die al snel grijs. Ik leef met de muziek, elke dag na het opstaan staat de stereo al snel aan, zelfs met een hevige kater. Dat gaat eigelijk de hele dag door tot in de kleine uurtjes. Lekkere blues, of een vrolijke regeasong. Vaak is Eels ook in de straat euh in de mijn huiskamer te horen. Dus de buren horen niet alleen Jantje Smit. Vooral s avonds is het lekker genieten met een goeie muziek en een lekker glas wijn. Tja muziek doet leven toch??? De teksten van de nieuwe cd begin ik al langzaam maar zeker uit mijn hoofd te kennen. Ook de bovenburen kennen nu zo langzamerhand alle teksten van Bob Marley en het zal ook wel niet zo lang meer duren of Springsteen komt ze de strot uit. Ik mag me dan gelukkig prijzen dat ik niet alles van hunnie hoor, maar ja bij hardcore heb je ook maar weinig tekst geloof ik. Het is niet alleen die nieuwe cd wat ik de afgelopen dagen draaide hoor. Bob marley, Ac/dc, Zucherro en Van dik hout. Het nummer " zo stil in mij '' van Van Dik Hout geef eigelijk een hele verkeerde voorstelling, want vooral de buren denken dan van hoezo stil??? Het is NOOOIT stil bij jou!!! Maar ja zo erg is het niet hoor, en verder moeten buren niet zeuren toch? (hebben ze oo nog nooit gedaan ook) daarvoor woon je in the middle of de grote stad...

Tja soms denk ik dat ik gek ben, wie gaat nu bv 10 keer achter elkaar het zelfde nummer draaien?? Ik dus, maarre dan wel alleen als hij echt nieuw is.......




Blind man wavin' by the side of the road
I'm in a flat bed
Ford carrying a heavy load
With a sweet thing sippin' on a blueberry wine
On a flat black highway down in Carolina
Black bird slippin' in a sky of blue
All I'm thinkin' about is you, baby
All I'm thinkin' about is you, honey
All I'm thinkin' about is you, baby
All I'm thinkin' about is you
Ain't nothin' in this world I can do about it
All I'm thinkin' about is you.........

3 opmerkingen:

Michel zei

Je loopt achter! Ik heb inmiddels de opvolger "We shall overcome-The Seeger Sessions" gekocht.. Errug mooi!!

Rogiers wartaal zei

Tja devils en dust had ik ook nog niet dus maar effe begonnen met inhaalslag......

Anoniem zei

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»