dinsdag 16 mei 2006

Mijn nieuwe onderdanen

Sinds vandaag heb ik er weer een paar bij, een echte stel nieuwe onderdanen. Het werdt echt weer eens tijd want de overige onderdanen waren al aardig vergrijst. Verder was het al weer een jaar geleden dat ik mijn laatste onderdanen hun plekkie bij mij thuis vonden. Omdat ze nog heerlijk nieuw zijn kan ik niet ophouden met ze te bevoelen en te ruiken. Tja als ze nog nieuw zijn ruiken ze nog heerlijk fris. Ik heb het voor alle duidelijkheid over mijn nieuwe hardloopschoenen. Deze nieuwe schoenen moeten mij naar de finisch brengen op 27 augustus 2006 tijdens de marathon van Groningen. Ik wist al een tijdje dat ik ze nodig had, want de voorganger begon al aardig te slijten. Aangezien dat ik voor de langere afstanden een wat stevige en stabiele schoen nodig ben ging ik weer voor de Adidas Supernova Control.

Een hele bek vol woorden dat wel maar klinkt wel leuk toch. Maar er zit nog van alles meer bij in, Adiprene en Full-forefout en pro-moderator zijn slechts enkele van de extras. Alleen het lopen moet je zelf nog doen. Je kan deze schoen eigelijk vergelijken met een dure auto. ruikt de eerste keren ook erg nieuw en een beetje een auto heeft ook van alles extras. Het is eigelijk de audi onder de schoenen, en dat mag ook wel gezien de prijs die ik er voor betaald heb. Maar goede schoenen zijn nu eenmaal onmisbaar belangrijk, zonder goeie schoenen is het gauw gedaan met het loopplezier. Op deze schoenen kan ik weer talloze kms mee maken. Ik had mn oude schoenen mee genomen en daar schrokken ze nogal van, erg versleten, en als schoenen een bot hadden zal je kunnen zeggen versleten tot op het bot. In de winkel begon ik uit te rekenen hoeveel kms ik met die ouwe schoenen gelopen zal hebben. Na 2500 km ben ik maar gestopt te tellen want zoiets zeg je daar niet natuurlijk openlijk. Eigeijk wel gek want vandaag kocht ik mn tiende paar loopschoenen, dus zal je denken dat ik niet uit armoede te lang op die schoenen ben door blijven lopen. Bij Runners dachten ze er anders over want kreeg bovenop die extra (wat standaard in de schoenen zit) nog een extra korting, een gewoon blauw shirtje met logo en een funtioneel loopshirt met het nieuwe logo. Blij als een klein kind toog ik met mijn nieuwe onderdanen en alle extras naar huis. Omdat het vandaag rustdag was maken de nieuwe onderdanen morgen voor het eerst kennis met het park..........

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel loop plezier op je nieuw onderdanen