zondag 18 juni 2006

Gewoon zondag

De dagen vliegen voorbij en opeens was het zondag. Een speciale zondag want het was vaderdag en ging voor het eerst dit jaar weer lopend naar Hoogezand. Fiscaal aftrekbare kadootjes gezocht en gevonden dus pa was weer de blije pa. Soms denk ik dat het tijd is dat ik ook pa wordt. Het is namelijk niets leukers om verrast te worden door je kids. Het lopen ging moeilijk ten eerste door de aanjager die meefietste en ten tweede het warme weer speelde parten. Het hele stuk vanaf mijn huis is het ongeveer 22 km liep ik in de zon. Ik had alleen een soort van zweetband op mijn hoofd. Dat had weer tot gevolg dat ik nu een rood kepeltje op mn hoofd op natuurlijke wijze verkregen heb. Dus de komende dagen hou ik mijn pet wel effe goed op het hoofd. Maar ja verder wel lekker gelopen en daar gaat het om toch? Brazilie heeft zich verzekerd voor de volgende ronde, de kanaries leken wel een stel dodos in plaats van kanaries maar ja misschien zien ze op tijd het licht. Verder was het ook een bijzondere zondag voor Mabel en Frisco, het w eegt zuiver 3800 gram. Het kind heet Klasina vernoemd naar een van de beste exen van Mabel, kijk zo kan je na een relatie ook met elkaar omgaan toch???????

Nu smeer ik hem weer naar buiten, veel te mooi weer en dat denken veel vaste bezoekers vast ook!!!!!

Adios !!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het lopen ging moeilijk door de aanjager die meefietste??????!!!!
Hoho, ik had toch zeker positief effect!!!!????!!!

Rogiers wartaal zei

heheh nou het is leuk, maar in combinatie met de warmte en iemand die met je opfiets gaat het vaak in het begin te hard :)

no hard feelings hahaha

Anoniem zei

Klasina? Tjee, toch handig van die mensen die veel oppakken.
Klasina. Doet me denken aan Klazina uut Zalk.
Vast familie van prinses Irene.

Anoniem zei

Ik ben nieuwsgierig geworden even gaan kijken:
Joanna Zaria Nicotine Milou

mmm... mooie namen dat wel. Ik vraag me dan af hoe ze het voor elkaar krijgen. Het is een bijzonder voortplantingsrijk geslacht. Of zouden ze daarop gescreend worden?