vrijdag 23 juni 2006

Koel weer

Als je iets hebt is het vaak zo gewoon dat je het eigelijk niet eens weet dat je het hebt. Pas wanneer je het kwijt bent weet je wat je mist. Dat geldt voor vrouwen maar ook voor materialistiche dingen. In mijn geval was het de koelkast. De ouwe nou ja met 6 jaar was hij nog in de bloei van zijn leven ging voor weken terug kapot. Dus al weken zit ik met lauwe spa rood en kan elke dag naar de supermarkt. Niet dat naar de supermarkt gaan zo erg is maar je neemt toch vaak te veel mee. Maar gelukkig zag ik van de week een goeie en vooral betaalbare koelkast staan. Gisteravond gebracht maar was nog niet meteen te gebruiken, moest eerst bijkomen van de reis. De ouwe moest eigelijk weg, want een dooie koelkast met dichte deuren gaat ook flink meuren. Niemand die een steekkarretje had of die wilde uitlenen. Ophalen door de jongens van de kringloop duurde me te lang, want dat zal inhouden dat ik nog 9 dagen met de ouwe koelkast was opgescheept. Gelukkig bracht een telefoontje de oplossing, waardoor 2 paar handen de koelkast 350 meter verderop naar zijn laatste rustplaats droegen. Afscheid nemen doet normaal gesproken pijn maar dit keer niet, want dat ding heeft het zo gewild en het is zijn of haar keuze geweest om naar 6 jaar al een einde aan te maken. Verder had het kreng me ook veel irritaties opgeleverd, maar daarbij de kringloop waren ze er blij mee, sterker nog ze zeiden zelfs dank U wel nadat ze de deur geopend hadden en de geur van dode koelkast hun tegemoet kwam. Misschien dat ze de onderdelen er van los door verkopen aan een stel Polen ofzo. Nu het allemaal achter de rug is en de nieuwe naar behoren schijnt te werken is het tijd voor een lekker koud flesje spa!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: