donderdag 13 april 2006

Elke dag beter.....

Tja dat kan je wel zeggen. Elke dag wordt het beter weer, tenminste hier in het noorden wel, en dat werd ook wel eens tijd toch? maar goed de weerpraatjes laat ik maar aan anderen over. Vandaag heb ik ook weer gelopen en jawel dat gaat steeds beter, alhoewel ik nog niet te vroeg moet juichen want anders kan je morgen weer lezen dat het mis is. Maar nu heb ik 5 keer gelopen nou ja gehuppeld als een oud paard, nee dood niet, want daarvoor doet mijn voet het te goed. Tja hopelijk kan ik het zo blijven opbouwen, zodat ik over 2 maand weer aardig op de rails ben wat lopen betreft. Heel voorzichtig gezegd is het wel merkbaar dat ik een paar maand stil heb gezeten, de beentjes moeten weer wennen en de rest van het lichaam ook. Tijd geven luidt het oordeel, maar zoals het nu er uit ziet gaat het daarmee ook steeds beter.

Wat ook elke keer beter gaat zijn de gesprekken met betrekking tot werk zoeken, vandaag had ik een soort van open sollicitatie gesprek. Het gesprek verliep wel goed, het duurde langer dan een uur. 1 uur 15 min precies te zijn, en mijn eigen stelregel omtrent dit soort gesprekken is dat wanneer het gesprek langer duurt dan 1 uur zit ik wel goed met mijn gebrachte verhaal. Dus ik denk dat ik hier tzt meer over ga horen en jullie natuurlijk ook. Elke dag beter, tja waar kennen we die kreet van? kijk maar snel effe in de kelder of in de lege flessentas, juist van Dumbo. Daar was ik vandaag ook weer eens, mijn nette kleren nog aan, want tja ik wilde natuurlijk wel effe indruk maken. Na vandaag ken ik haar ook weer een beetje beter. Een heleboel beetje wel te verstaan, ik weet dat ze weekends niet werkt, dat ze ook wijn drinkt en van hetzelfde als wat ik op de band had staan (of misschien probeerde zij wel indruk op mij te maken). Voorzichtig probeerde ik nog naar het naamplaatje te kijken, maar helaas zat het plaatje ineens aan de linkerkant. Maar goed als het zo door gaat weet ik haar naam volgende week................

Tja zoiets gaat altijd beetje bij beetje.................

2 opmerkingen:

Haddock zei

beetje bij beetje
news? old old tale...
The 4 sons.

Anoniem zei

He, Rogier, goed nieuws dat je weer lekker aan het lopen bent!!! Geweldig.
En in je verhaal zie ik de lentekriebels door de lucht vliegen. Je bent hier duidelijk in een optimistische stemming.
Mooi!!!