vrijdag 28 april 2006

Lopen en seks

Het lijkt een combinatie van niets, maar eigelijk is het niet zo. Ten eerste kan je seks ook als een soort van sport zien. Niet in de trant van hardlopen maar meer iets zoals turnen, want die lui hebben vaak de ingewikkelste standjes. Vaak gaat seks en sport toch niet samen, wie herinnert zich het nog een paar WKs geleden. De braziliaanse bondscoach verbood de spelers seks te hebben met hun mee gereisde vrouwen. Waarom begin ik hier over zal je nu wel denken, nou vandaag plofde mijn vakblad bij mij op de mat, het vakblad Runnersworld wel te verstaan. Het blad is eigelijk hard op weg een soort playboy voor hardlopers te worden, want op de voorkant van het blad stonden twee dames, de een gehurkt met zn strak hardloopbroekie aan met de benen wijd, de ander stond in een strak onderhempje, je kan alles goed zien. Cup c schat ik zo, en toen de fotos genomen werden was het aan de tepels te zien aardig koud. Dat zal je denken tenminste, maar een van de dames stond er op blote voeten, dus zal het wel de opwinding van de fotosessie zijn geweest. Ach ik zie zo iets liever dan een man met zn klokkenspel strak in de tight.

Maar goed op terug te komen op de inhoud van het blad, er stond een heus artikel in over Lopen en Seks, en de bewering dat duurlopers (ik dus) vaker aan seks doen. Nou ik prijs me gelukkig! alleen zijn er natuurlijk altijd wel uitzonderingen want hoe zit het als je vrijgezel bent? Er stonden natuurlijk veel populaire kreten in zoals " lopen houdt je jong " en daarom ook actiever tussen de lakens. Zeventigjarige hardlopers schijnen een zeer actief seksleven te hebben zonder hulpmiddelen (zal opa dit niet laten lezen). Weer een andere kreet is dat je juist moet gaan lopen om te ontvolking te stoppen, want het schijnt zo te zijn dat mannen die sporten meer actieve zaadcellen hebben. Maar of dat echt zo is weet ik niet, want ken vele niet sporters die neuken als konijnen en om het jaar een kind erbij hebben. Als duurloper verdeel je je krachten over de wedstrijd of training, dat doseren komt natuurlijk in bed ook goed van pas want hoe langer hoe leuker lijkt me. In het artikel staat dus ook dat seks helpt om PR' s (persoonlijke records) te lopen. Dus je snapt nu wel dat ik nu met spoed een vriendin zoek, graag 2 a 3 maand voor de marathon van Groningen die op 27 augustus plaats vindt zodat er enigzins een opbouwende fase plaatst vindt. Niet aleen voor de seks, maar we kunnen bijvoorbeeld dan ook gaan hardlopen.

Tja Seks en hardlopen een juiste combinatie dus!

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn te horen dat mijn vermoedens toch bevestigd worden!

Groetjes Giesje