maandag 10 april 2006

Zomaar

Zomaar kan je een halve dag bezig zijn met je site zonder dat je echt ziet dat er veel verandert is, misschien voor de vaste lezers wel weer. Tja die zijn dan dat ik mijn site heb omgebouwd tot iets leuks, nou ja leuks, iets wat leuk is tot pasen. Die gele kleurtjes blijven echt tot na pasen hoor! misschien ben ik dan weer in een andere mood, paars, rose of zwart wie zal het zeggen. Maar af en toe wat frisse kleuren doet goed zeggen ze wel es. Nu is het wachten op de tientallen exra bezoekers, die dan hier per ongeluk terecht komen, omdat ze via google op paasgeel hebben gezocht. Tja tegenwoordig is het zo dat welk woord je ook zoekt wartaal zal altijd bij de eerste 500 hits staan.

Genoeg er over, vandaag ging ik weer eens naar Jumbo, geweldig supermarkt hoor, hebben er alles en ook nog een grote ruime parkeergarage eronder. Dat is voor iemand zoals ik zonder auto ook wel het vermelden waard. Maar goed zal er niet om heen draaien. Daar bij de jumbo werkt een leuke meid achter de kassa. Haar naam weet ik niet, want het naambordje zit een beetje op een verkeerde plek, en omdat het zo rondloopt is het moeilijk de naam te lezen. Om haar geen verkeerd idee te geven heb ik de moed nog niet gehad om er eens goed naar te kijken. Ik zal ook eens kunnen vragen zal je denken, maar zon held ben ik ook weer niet, vooral niet wanneer er een lange rij staat met 10 haastige 65-plussers. Vorige week ben ik 3 keer op een dag geweest, zogenaamd omdat ik wat vergeten was. Tja klinkt ziekelijk eigelijk, of echt dom maar ik was bij de tweede keer wel iets vergeten dus tja. Toen hebben wat aan communicatie gedaan. Ik vertelde heel stoer dat mijn kleine zusje ook altijd kassiere wilde worden maar dan bij de Aldi, maar dat niet kon worden nu maar kinderpscychologe wordt. Tja dat vondt ze wel boeiend en raakten steeds dieper in gesprek. De rij achter me werd al ongeduldig want door mij (en ook beetje door haar) kwamen de grijze wolven te laat op hun handwerkclubje. Om haar niet in de problemen te brengen besloot ik weg te gaan, waarop ze vroeg of ik vandaag nog een x kwam........

Ach morgen maar weer effe naar Jumbo.....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

meesterlijke combinatie: grijze wolven (ik denk dan aan Turken) en handwerkclupje...

Rogiers wartaal zei

Nou deze grijzen kunnen ook extreem zijn hoor :)

Denk maar aan voordringen bij de kassa, zeuren om niets en voooral die hangouderen zijn een grote ergernis.....

Michel zei

Is het een dushi of een bakra die kassière? Je valt niet op blond zoals algemeen bekend is. Zal wel een Shanti of een andere Suri zijn dan.. :-) Succes met de versierpogingen en niet te vaak en te opvallend komen, beetje laten lijden!

M