maandag 3 april 2006

Hasta la victoria siempre



Soms ben ik een echte Revolutionair, ja een echte Revolutionair met de grote R en dan heb ik grootste gedachten en daden in mijn hoofd, tja alleen mn hoofd wel te verstaan. In gedachten strijdt ik zij aan zij met CHE. Samen met hem vecht ik dan tegen de armoede en ellende in Congo of Sudan. Vecht ik tegen het aidsproblematiek in Zuid-Afrika. De vogelgriep in China. het kindermisbruik in India. de slavenarbied voor grote merken in heel Azie.
En voor jou, de kindsoldaten in Liberia, de wezen in Haiti, de blinden in Ghana, alle armen van de wereld, de koerden, de kinderen van Rwanda, de illegalen in europa, de studenten van Parijs, de Cubanen, de Surinamers, de Antis, de Domicanen, de Argentijnen, de Moslims, de Ivoorkustezen, de doven in Burundi, de weeskinderen in Roemenie, de john' s en Anita' s, Marokanen, de wezen van de tusnami-ramp, de gevangenen in de Goelag, de zangers van Jamacia, de Somaliers en natuurlijk de uitzichtlozen en rijken in Amerika en Nederland ( en de rest van de wereld).

Sorry voor als ik nog een doelgroep ben vergeten, stuur effe een mail dan ben je morgen aan de beurt. Nu denk ik effe alleen aan mezelf, ik ga slapen morgen weer een revoltutie ............. euh ..... dag natuurlijk!!!!

Rogier

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh die Che is veranderd:P

Anoniem zei

Che is toch gewoon een moordenaar??

Je kan zo gaan rappen met Ali B zie ik :)