vrijdag 21 april 2006

Luchtig

Vandaag heb ik weer heerlijk kunnen lopen, het zonnetje scheen en de tempratuur was ook lekker. Zo lekker zelfs dat vandaag alleen de short en shirtje aanhoefde. Dus geen jasje, en zeker geen lange tight (broek) meer. Door mijn blesure heb ik misschien weer 4 de lange tight aan gehad afgelopen winter. Dat is ook echt de enige pluspunt van mijn blesure geweest. Lopen is mijn passie en verslaving en ook beetje hobby, maar heb echt hekel aan die lange tights. Waarom weet ik ook niet, want die ik heb zitten wel goed, maar gewoon het idee, het gevoel. Nu weer met korte tight en shorts is het een soort van vrijheid. Tja dat zijn eigelijk gevoelens die alleen een mede-hardloper begrijpt, maar voor niet hardlopers kan ik zeggen dat het aanvoelt als goedzittend maandverband, want die voel je ook niet, nou ja dat zeggen ze tenminste op de tv in al die reclames. De dames begrijpen me denk ik wel, dat luchtige gevoel.

Maar goed ik was heerlijk aan het lopen, opeens wordt ik tot staand gebracht door een heuze tv ploeg. Waarom moeten ze me hebben schoot er door me heen? Willen ze een interview met een hardloper die terug komt van een maandenlange blesure? Willen ze een interview met de hardste schreeuwerd in de Euroborg bij de wedstrijd van gisteravond? Misschien was ik wel buurtgenoot van het jaar geworden! of nog beter klant van het jaar bij jumbo. Misschien dachten ze wel dat ik de nieuwe aanwinst was van de Fc Groningen. Of misschien wilden ze gewoon mijn mening horen over de FC en het behaalde resultaat in de playoffs tegen AZ. Tja misschien dit of misschien dat, duizenden en een gedachten spookten secondenlang door mijn hoofd. Maar nee ik dacht weer eens teveel, ze vroegen mijn mening over de hoeveelheid honden en poep die de beesten en hun eigenaren achterlaten in het Noorderplantsoen!!!!!!!!!!

Ach ik loop tenminste in mijn korte tight/short en shirtje en dat nemen ze me komende 6 maanden niet meer af!!!!!!

Geen opmerkingen: