zondag 2 april 2006

Europa in zicht

Tijdens het niet kunnen lopen probeer ik toch wat minder met hardlopen bezig te zijn, ik zoek minder info op het net en lees er ook wat minder over. Het niet kunnen lopen geeft een hele andere tijdbesteding die je als hardloper gewend bent. Vooral nu de blesure wat langer blijft voortduren probeer ik het toch een plek te geven tja je moet. Het wil niet zeggen dat ik er helemaal niet meer mee bezig ben. Soms kijk ik op verschillende sites van marathons. Zo loop ik in de Ardennen en even later in Istanbul, terwijl ik er tussen door in Praag ben wezen lopen. Soms zie ik me heel duidelijk door de straten van een of andere grote stad lopen, en soms helemaal niet als me de plaats niet aanstaat. Het blijft leuk om te dagdromen, maar veel beter zal het toch zijn dat ik weer normaal kon lopen, niets geen last meer van de voet en de hometrainer kan ik wat meer in een hoekje van de boekenkamer drukken wat wel flauw van me is, want samen verzetten we bergen op het moment.

Na vandaag komt Europa ook in zicht voor de FC. In een wat slappe wedstrijd tegen vitesse (gelukkig was de koffie sterker) ging Groningen er vandoor met de punten, nou ja vandoor ze hielden ze waar ze thuis horen. Het resultaat van deze overwining is dat grunn nu 6de staat en even veel punten heeft als ajax. Met 3 wedstrijden voor de boeg is alles nog mogelijk, dus de fc kan europa nog in.

Voor mij geldt net als voor de fc dat voor je aan europa kan denken er werk verzet moet worden in eigen land, dus droom ik over mijn laatste stappen van de marathon van Groningen, locatie de vismarkt op 27 augustus 2006..........

Rogier

Geen opmerkingen: