dinsdag 28 maart 2006

De deal

Vandaag heb ik een heuze deal geregeld, in kader van mijn grote voorjaarsschoonmaak heb ik mijn partij videobanden op marktplaats gezet. Daar hebben onwijs veel op gereageerd, maar liefst 3 personen. Eentje haakte al snel af, omdat die dacht dat er in de legerkist alleen maar vunige HP-films inzaten, toen ik vertelde dat er ook de 101 dalmantiers bij de collectie zat was de verbinding al snel verbroken. Een ander wilde graag een kist met videobanden voor zijn aan een of andere erge ziekte lijdende zoon, twee dagen later had hij het over een noodlijdende vmbo klas in oost-Groningen en uiteraard moest dat zo goedkoop mogelijk. Toen ik hem vertelde dat ik de kist dan met videorecorder nog liever ergens voor nopes in een of ander dorp in Afrika bracht was ook hij al snel uitgeluld. Een bleef nog over, en die bleef maar volhouden en aandringen.

Tja je krijgt vaak me vreemde types te maken, deze zocht videobanden voor haar broer. Leuke zus zal je zeggen, en een broer met veel tijd. Aangezien dat ze veel met dieren bezig is (gekneusde vogeltjes enzo) kon het ook wel eens de grote zus van Volkert van de G. Tja die jongen heeft natuurlijk alle tijd, wat ik me dan wel afvraag waar hij dan met al die banden heen moet, want mag toch wel aannemen dat hij kleiner woont dan ik. Maar goed misschien willen ze die kist alleen maar gebruiken om te escapen. Ze toen hun best maar, nergens in de kist valt op te maken dat die bij mij vandaan komt. Over de prijs is hard onderhandeld, tja ze zal voor een half dood vogeltje zo een bedrag op tafel hebben gegooid, maar je videobanden zijn geen vogels dus bleef het keihard onderhandelen. Na weken onderhandelen kwamen we vandaag tot een geschikte prijs uit, alleen kilo kipfilet ging niet door, want mevrouw raakte alleen maar levende vogels aan, en dus anti doodvlees. Maar ja ieder zn eigen ding, ik haal die kilo wel bij de Super woensdag dan is het in de aanbieding.

Maar ja als het inderdaad de zus van Volkert is, heb ik wel te weinig gevraagd voor de banden, maar ja de ruimte die ik er nu van heb is me het ook wel waard en die heeft hij zeker niet.....

update: De deal is voor alsnog mislukt, en dat om 5 euro. Maar ja wie zin heeft een filmpje bij mij te komen kijken roept maar...


Rogier

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk om te lezen ^^ marktplaats tell me about it >< ooit eens kleding te koop gezet nou de reacties die ik daarop kreeg waren vaak ook ronduit hilarisch.

nadine
http://retro-dolly.livejournal.com/

Anoniem zei

Zolang het niet je eigen zus is...