woensdag 1 maart 2006

Een jaar Wartaal!!!!!!


Wat eigelijk begonnen is als een grapje of beter gezegd als een uitprobeersel is uitgegroeid tot een dagelijks iets. Vandaag is het 1 jaar dat ik bezig ben met deze site. 394 keer heb ik wartaal gepost. Echte wartaal, zin en onzin. Ik doe het nog met plezier en ga vrolijk door! want zeg nu zelf niets is heerlijkers om dingen van je af te schrijven. Wanneer je een duik neemt in het archief zie je ook dat ik best gevarieert schrijf. Over goedgelopen wedstrijden, de mislukte westrijden, mijn banenjacht, up en downs het komt allemaal nou ja bijna allemaal op wartaal. Het grappigste is nog dat het gelezen wordt ook! en dat geeft voor mij mede ook een stimulans om bijna elke dag er wat van te maken. Op naar nog een jaar!

Rogier

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met een jaar wartaal. Ik lees de wartaal altijd met zeer veel plezier.

Anoniem zei

Een jaar loggen is zo voorbij.. Ik vind je log wel leuk :) kom zeker nog eens langs waaien..

Anoniem zei

Nou, gefeliciteerd! Haha. En bij ons is de sneeuw ook al bijna heeelemaal verdwenen..

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd! Op veel volgend geharrewartaal!
Marlies

Anoniem zei

dat is het grappige van een weblog he..dat mensen jouw gedachtes leuk vinden...