vrijdag 3 maart 2006

Pimp your senseo

Vandaag of beter gezegd gister had ik een verhaaltje willen schrijven voor 2 maart, maar blogger kreeg kuren. Blogger liet mijn hoofd vol zinnen en woorden in de steek, helaas maar waar. Al die woorden zijn toen de klok 12 uur sloeg verdwenen. Maar niet getreurt mn hoofd zit nog vol andere woorden enzo. Daarom schrijf ik maar effe over de dag van vandaag.

k werd vanmorgen wakker, 3 keer zelfs maar bij de derde keer besloot ik om er maar uit te gaan. Ik krabte me uitgebreid in mn kruis en bevrijde mijn blaas van de nodige vocht. Snel vocht ik in mijn badjas, en begon aan mijn ochtenritueel in de keuken. Deze bestaat vaak uit mijn kop tegen een openstaand keukenkastdeurtje stoten, maar deze ochtend waren er geen openstaande keukenkastdeurtjes. Ik zette mijn Senseo aan en keek hoe de zwarte dreg mijn glazen koffekop vulde. Intussen schoot me de nieuwe plannen van Douwe me te binnen. Douwe heeft weer iets nieuws bedacht, iets om uit de rode cijfers te blijven. Douwe heeft namelijk Thee-pads bedacht, JAAA Thee-pads je hoort het goed. Nu niet allemaal in koor roepen dat je het nooit ga zitten drinken omdat je geen koffiesmaak in je bekkie wilt, want volgens Douwe krijg je die niet. Douwe heeft namelijk een speciaal mondstuk voorgemaakt, je kan het vergelijken met het plasgootje voor de vrouw, wanneer ze nodig af moet van dr thee kan ze net als een man tegen een boom aanpissen. Zn apart ding is natuurlijk heel handig bedacht van Douwe, want reken maar uit a 20 euro en dan natuurlijk over de thee-pads maar te zwijgen. De bedenker hiervan is gewoon over een half jaar vet binnen. Heel Nederland aan de senseo Rooibosthee en dat zonder koffiesmaak. Die zit rond kerst op zijn eigen onbewoond eiland, want tja je moet toch wat met je geld he, en zn eiland is fiscaal aantrekkelijk. Verder is er niets, kan alleen van het uitzicht genieten en zichzelf afrukkend. Als die slim is neemt die zijn senseo met generator mee, een kist goeie wijn en laat wat goedkope wijven vanuit Bangkok overvliegen. Maar ja alles verveelt op den duur, dus bedenkt die wel weer wat nieuws op dat eiland. Misschien wel soep-pads of misschien zelfs wel ijsthee-pads ach we zullen het snel weten.

Hmmm hoe valt mijn senseo op te pimpen????

Rogier

1 opmerking:

Anoniem zei

Cacaopads dan maar wat mij betreft...