zondag 19 maart 2006

Trillen

Het is de laatste fase van mijn slaap, of misschien wel de eerste fase van het wakker worden. In een vage droom waan ik me op een vlot midden op de Atlantische oceaan. De zee lijkt ruig, want ik schudt tenminste alle kanten op. Om me heen zie ik al tijdenlang grote vinnen, of ze nu van haaien of Dolfijnen zijn is me niet duidelijk. In de verte zie ik rokende schoorstenen van een grote onbereikbare passagiersschip. Ik zwaai, maar ze zien me niet, ach denk ik dan als het de titanic was vind ik het zo wel best. De zee wordt steeds wilder, steeds hogere golven, de golven lijken mijn vlot te bedelven. Ineens komt er een vernietigende golf over mijn vlot heen en toen..................

Ja toen werd ik wakker in mijn eigen bed, mijn nieuwe trilwekker trilt nog hevig door. Geen golven en zeker geen haaien, maar de trilwekker die de golven in mijn dromen opwekte. De trillingen zijn hard, hard genoeg om mij uit de grootste katers te laten ontwaken. Verslapen als excuus gebruiken is er niet meer bij, want daarvoor zijn de trillingen te hard voor. Tja het is geen prettige manier om wakker te worden, je kan beter een lieve dame naast je hebben liggen je die zachtjes met een ochtendzoen(en) wakker maakt. Maar ja de trilwekker werd vergoed en wel handig wanneer een dame niet voor handen is. Het is eigelijk best een multifunctioneel ding, want voor vrouwen is het soms handig, want de triller kan je op verschillende standen zetten. Zelf voor de home-made terorist is het best een oplossing, want er zitten genoeg onderdelen bij voor een heuse bom, maar ja laat ik maar geen mensen op het idee brengen....

Een ding weet ik zeker, ik ben goed wakker!!!!

Rogier

2 opmerkingen:

Michel zei

Nog meer dushi's in je bed dankzij het ziekenfonds! Waar haal ik zo'n ding?":-)

Rogiers wartaal zei

Nou bubbles je mag hem wel lenen hoor een xtje :)

Enne met mij in bed is dat ding errug overbodig....