vrijdag 24 maart 2006

Lente in de kop

Weet niet wat ik heb deze week, ben ineens met een heuse grote schoonmaak begonnen. Dat houdt bij mij in dat de kasten uitgemest worden, dingen en rommel wat ik nooit gebruikt verplaatste ik het deze keer niet van a naar b maar van a naar kringloop. Dat werd eerlijk geegd wel eens tijd, een ouwe bierfles, die er al jaren stond, nachthempjes van exen en plastic troep wat alleen in de kast ligt te liggen weg ermee. Sommige dingen lagen er al zo lang dat het haast al een sentimentele waarde had maar ik was hard voor mij zelf. Al hoewel ik de nachthempje van mijn ex wel als poetsdoek had kunnen gebruiken voor bank. Maar ja heb er vast een of ander oud wijf blij mee gemaakt. Kortom alle troep is verhuisd en hebben waarschijnelijk ook al een nieuwe eigenaar.

Maar goed ik heb duidelijk schoonmaakwoede in me, de lente in de kop, de ramen lappen, PC ontdoen van alle troep wat er instaat, sokken uitzoeken enz enz. Alles is hiet zo aan de kant dat er niets meer aan de kant te maken valt. Dit lijkt wel op het zelfde als het Aanhoudende Seksuele Opwinding Syndroom (PSAS) wat bij vrouwen voorkomt. Doordat de vrouwen continu opgewonden zijn en daar niets aan kunnen veranderen, hebben ze psychologische problemen en soms zelfmoordneigingen. De seksuele prikkeling kan enkele dagen, maar ook anderhalf jaar duren. Dat van mij zal dan wel Schoonmaak Opwinding Syndroom heten. Je zal als vrouw zijnde maar tegen over een lelijke vent zitten in de bus en dan nog ben je geil terwijl je het niet wilt. Die vent maar denken dat hij een kans maakt. Maar ja anderhalf jaar geil zijn, daar zouden sommige jaloers op zijn. Ik ken er wel een paar die het nooit zijn, misschien durven ze het niet ofzo maar ja dat is andere verhaaltje. Dan is mijn schoonmaak syndroom helemaal niet zo erg, want sinds ik de ramen heb gedaan zie ik ook weer dat ik over buren heb, en zij ook blij dat ze weer ongehinderd naar binnen kunnen kijken.


Tja de een wordt extreem geil met de lente, en ik hou gewoon een grote schoonmaak.......

Rogier

1 opmerking:

Anoniem zei

SOS