woensdag 8 februari 2006

10.000 bezoekers!!!!!!!!!

Vandaag was het zover, de grens van 10.000 pageloads of te wel bezoekers is overschreden!!! De telling is vanaf 4 december 2005, dus ik ben net als Jezus een beetje later met tellen begonnen. Voor de goede orde die man is nog maar bij de 2006 terwijl de aarde al eerder is gaan draaien. Maar goed de wijn is opengetrokken en we gaan we vrolijk verder naar de volgende 10.000!! Ik wil dan ook alle fans, familie en blabla bedanken voor blablabla, want zonder jullie had ik het nooit gekund en vooral mijn moeder en mevrouw Wind die 10 keer per dag komen kijken hebben ook een groot aandeel hier in gehad. Oke dat was dat, maar wie is nou die 10.000ste bezoeker nu eigelijk? Eigelijk praten we over een bezoekster, want het is een dame en uit gegevens blijkt dat het hoofdzakelijk vrouwen zijn die op mijn site komen kijken. Dat verbaasd me wel een beetje , want zon hoge "as the world turns" gehalte heeft mijn site nu ook weer niet.Maar goed ze is een dushi van dushi Curacao. Ze is 27 jaar en ze heet Ayschlaine. Het is een slimme meid want ze studeert en wel in Groningen, dus tja wat kan ik daar nou nog aan toevoegen? De foto zegt al genoeg toch? Dus dit is de 10.000ste bezoekster, Geef haar een warm aplaus........

Rogier

8 opmerkingen:

Anoniem zei

:)
je drinkt die fles toch niet alleen leeg?

Michel zei

Ik wil die dushi wel meer geven dan een warm applaus..mijn warme belangstelling en e-mailadres bijvoorbeeld.. Je kan 't minder treffen met zo'n bezoekster..

Rogiers wartaal zei

Tja helaas Michel, uit privacy overwegingen blijft persoonlijke gegevens alleen bij mij bekend :)

Tja moet toch effe aan mezelf denken he sorry........

Klote nog van je fiets, maar wat ik al zei lopen is goud voor die mien jong.

Marlies kom je dan???? hem samen opdrinken?

Anoniem zei

't is dat ik al wat gedronken heb... op je geluk!

Rogiers wartaal zei

Je bent echt lief Marlies :)

Ik loop nu ook weer godzijdank, wel nog als een dood paard maar ja het loopt dus.....

Anoniem zei

ut lupt... lupt ut? nee, ut geet...

geet ut? nee, ut lupt...


het loopt en dat is al een begin! Dat wil bij mij nog niet ;)

Anoniem zei

jaja toevallig zo'n carribische schone he.. :) haha het is je gegund!

Anoniem zei

Hoi , om even antwoord op je vraag te geven over Dieptriest
Ze doen het er gewoon bij, met eigen schreven nummers

Fijne avond