woensdag 8 februari 2006

De eerlijke vinder

Vandaag was ik weer wezen lopen, mn tweede keer deze week. Het ging wel aardig goed. Maar gewoon rustig aan opnieuw beginnen. Want mijn conditie heeft toch wel een aardige knauw gekregen. Ondanks dat het guur weer is vandaag was het toch heerlijk om te lopen. Ik was trouwens een van de weinige lopers in het park. De meeste lopers hier in het park zijn mooi-weerlopers en die lopen alleen wanneer het boven de 10 graden is. Maar goed ik liep in 55 min wat rondjes door het park. Ik liep op een verharde zandpad en ineens ligt er een Usb-stick (zoals afgebeelde foto) voor mn neus. Snel raapte ik hem op en las het gele stickertje, met een kinderlijke handschrift stond de naam Donner op geschreven. Aangezien dat ik alleen hier in de buurt een Donner Kebap ken besloot ik hem mee te nemen en stopte hem in mijn runnersjack. Ik besloot nog door te lopen maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Met een stevig tempo rende ik naar mijn huis, het was inmiddels ook flink gaan plensen dus het kwam me wel dubbel goed uit om naar huis te gaan. Thuis gekomen ontdeed ik me snel van mijn natte hardloopkleren en schoot snel in mijn badjas. Ik stopte de stick in mijn pc en wachte gespannen af.......

Eerst gebeurde er helemaal niets, want tja ik zeg eerlijk ik heb nog een ouwe kreng in huis als pc. Een klassieker wel te verstaan want ik geloof niet dat windows 98 nog veel gebruikt wordt. Na een paar klappen op het ding gegeven te hebben kwam er een stormvloed van informatie, zoveel dat ik er versteld van stond. Even dreigde mijn pc te flippen maar gelukkig gebeurde dat niet. Vervolgens ben ik bijna 3 uur bezig geweest om alles te lezen. Mensen o mensen wat een info, ik weet niet of ik het hier wel moet vertellen. Ach ja waarom niet, maar weet effe niet waar ik zal beginnen. Nou ik doe maar een greep uit de info wat ik gelezen heb:

- Pim Fortuin was homo en deed het af en toe met Paul de L.
- Sinterklaas is een extremist, gelieve hem uit te schakelen voor 5 dec dit jaar.
- Bin laden zit al een geruime tijd in een vakantiehuisje in Drenthe, mooi laten zitten luidt het advies ivm geen gedoe met Bush
- Duistere krachten achter de dood van Hazes, ruzie om wie geloofde in wie.
- De pappa van Maxima was aardig fout in Argentina, but dont cry het leven gaat door.
- Peter R de Vries het land uitzetten voor deze stick gevonden wordt.

en als laatste nog een persoonlijk boodschappenlijstje van die ene Donner. 1 krat bier, 1 pond kaas, 1 doos eieren, Proza halen bij de apotheek en vanavond afhaalchinees.........
Tja wat moet ik er mee? denk dat ik hem maar op marktplaats zet, of zal ik toch effe bellen met Peter R de Vries..........

Rogier

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bin laden zit al een geruime tijd in een vakantiehuisje in Drenthe, mooi laten zitten luidt het advies ivm geen gedoe met Bush

Geen gedoe met Bush? Alsof Bush hier wat te zeggen heeft... 8)
Hij mag wel Bush heten, uit dit bos blijft ie! Net als Bin trouwens
Nog geen nieuwe buurman ontdekt hoor!

Rogiers wartaal zei

nee maar ja die mannen met een baard kunnen zich goed verstoppen hoor, maar misschien gaat hij zaterdag naar Amsterdam om actie te voeren tegen die cartoons (network?)

Anoniem zei

...kun je 'm niet gewoon veilen op je site?....hoeveel geheugen heeft ie trouwens..?...mijn startbod is 5 euro.

Gr. Koen