donderdag 2 februari 2006

Beste en lieve lezertjes .....

Geheel vanuit een andere locatie heb ik mijn inbreng voor vandaag op het net weten te krijgen. De reden hiervoor is niet dat ik heerlijk op vakantie ben in een warm land, waar je uren moet zoeken naar een internet cafe en zit ook niet in de bak omdat ik iets gezegd heb op mijn weblog wat ik niet mocht zeggen. Zit zeker nog niet in Afghanistan als special verslaggever voor Wartaal. De enige echte trieste reden hiervoor is dat Essent met zich zelf in de knoop ligt, daardoor is internet tijdelijk niet mogelijk op Wartaals vertrouwd adres! Snik. Maar die hele lieve dame van Essent die ik vanmiddag belde en helaas haar telefoon nummer niet wilde geven (ze zei dat ik die al had) was de euvel binnen 3 werkdagen verholpen. Ach dat is altijd nog sneller dan de reageertermijn van 6 weken die de ambtenaren krijgen……….


Dit was Rogier live vanuit Paramaribo......

UPDATE: Nog geen internet, zit steeds te bellen met de homeservicelijn, maar krijg steeds een bandje te horen: In verband met het naderen van carnaval zijn al onze lijnen bezet..................................................................

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dus moet je het nu drie daagjes zonder internet doen,.. :p

Vervelend hoor,..

Ik zou denk ik nog geen dag zonder kunnen,..

Hmm, misschien wel zonder internet maar niet zonder mijn mailbox en msn,.. :P

Anoniem zei

komt goed dus over drie dagen,ben blij dat je gewoon stroom hebt nu en gas...fijn weekend

Anoniem zei

Je was er vroeg bij Rogier...

Anoniem zei

huh ben je in paramaribo?

Anoniem zei

En, ben je nu wel live vanuit Groningen,..? :P