woensdag 22 februari 2006

Tegenkomen of zoeken?

Woorden zijn soms moeilijk te vinden, tenminste wel in de hoofd van mij. Al een tijdje zit ik te bedenken wat ik nu eens zal schrijven. Vandaag ook een beetje geweest met de lay-out, nee daar zien jullie niets van want dat is op een grote kliederboel uitgelopen. Maar ja het is wel leuk om emee bezig te zijn, het is soms best leerzaam. Dus hou de site in de gaten, en schrik niet wanneer het ineens een totaal andere indeling heeft gekregen. Dat ga je vanzelf wel merken.

Effe wat anders voor de vrijgezellen onder ons, als vrijgezel hou je je ogen natuurlijk wel een beetje open voor een leuke dame of een heer. Vrijgezellen die het hardst roepen dat ze niet zoeken die doen het juist. Dat is een bekend gegeven. Waar ik nu wel een beetje nieuwsgierig naar ben geworden is naar welke andere factoren jullie kijken als je iemand tegenkomt die op het eerste gezicht wel oke is. Ik zelf kijk hoe aardig de dame in kwestie is, daarna toch wel naar de uiterlijke kenmerken. Eerlijk gezegd knap ik erg af op tattoos, eentje is niet erg maar als je er meerdere hebt en op zeer zichtbare plaatsen tja dat vind ik maar niets eigelijk. Wel jammer natuurlijk want meiden met tattoos kunnen ook heel leuk zijn. Dus eigelijk zoek je vaak met de zogeheten koker op, je hebt altijd wel een idee van hoe en wat die dame of heer moet zijn. Ik sprak vanavond met een dame, die wilde alleen een vriend die even hoog opgeleidt was als zij. Dat vond zij wel het langrijkste aan een man, nou daar heb ik toch wel mn twijfels over hoor als je het perse op die manier moet zoeken toch? Een van de eerste vragen van dr was dan ook: wat voor opleiding doe je? Nou ik antwoorde ik doe geen opleiding, de dame in kwestie ging meteen off. Later kwam ik toevallig haar advertentie tegen:

Gezocht Man tussen de 21 en 30 jaar
In het bezit van:
- Rijbewijs
- Opleiding genoten HBO+ of hoger
- goeie baan (hoger dan 25.000 euro)
- mooie auto
- Geen tattoos
- Geen piersings
- Geen kinderen uit vorige relaties
- wasbordje (buik) hebben
- 3 keer per jaar op vakantie willen
- 2 vette bankrekeningen hebben
Reacties graag naar mn email
Tja je kan eisen hebben, alles kan. Maar je kan beter iemand vinden die bij je past en dan moet het niet uitmaken wat hij of zij doet. Bij mij gaat de liefde door de maag, dus hopelijk kom ik een dame tegen die goed kan koken enne anders leer ik het dr wel.
Hij die niet zoekt, zal ooit wel eens de ware tegenkomen..........
Rogier

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eerlijk gezegd knap ik erg af op tattoos, eentje is niet erg maar als je er meerdere hebt en op zeer zichtbare plaatsen tja dat vind ik maar niets eigelijk

inwendige tattoos dan???


uiteindelijk draait het toch echt om het karakter van de persoon, hoe clichématig dat ook klinkt. Natuurlijk willen we dat onze partner het lekkerste lijf van de wereld heeft, maar als je eenmaal gevangen bent door de liefde zie je dat toch anders.. Ik zeg niet dat je ineens alles accepteert, maar je ziet dingen positiever..

Mijn advies: ga je voor de snelle date: wees zeer kritisch op het uiterlijk en eis alles wat die vrouw in de advertentie ook eist.

Wil je de luf van je leven... doe dan normaal en ga minimaal eens een gesprek aan met die persoon :)

Rogiers wartaal zei

Ja inderdaad, voor een snelle hap wordt je op den duur wel een beetje te oud voor toch?

Natuurlijk moet je naar het innerlijk kijken, maar er zijn natuurlijk bv de tattoos waar je op iemand af kan knappen. Veel vrouwen knappen af op jongens met witte sokken (draag daarom nooit wit) Inwendig heb je toch wel een ideaal beeld gevormd van hoe iemand moet zijn en vaak begint het vanaf de buitenkant ....

Anoniem zei

tuurlijk die buitenkant speelt heus wel mee.. maar als je eenmaal voor iemand kiest wordt je wat makkelijker... ik bedoel: stel dat je vriendin ene paar kilo aankomt, dat moet toch niks uitmaken?

about tattoos: ik vind ze soms heel mooi (nu bijvoorbeeld bij Pink op haar bovenbeen), maar het verveeld snel en in de meetste gevallen ziet het er gewoon niet uit :) daarom zal ik nooit snel een opvallende tattoo nemen, wellicht wel een heel klein (max 2 cm) symbooltje - maar zelfs die kans is erg klein!