dinsdag 14 februari 2006

Be my valentine....

Valentijn, grotere onzin kan je haast niet bedenken, over gewaaid uit het land van onbegrenzende onmogelijkheden. Wat een dag hebben ze er voor uitgekozen om op 14 februari je geliefde te verwennen, de sma die je leuk vindt te verrassen met iets terwijl het hier gewoon nog winter is. Ik vind dat het dan meer lijkt op dierendag, op 4 oktober geef je je huisdier ongeacht wat voor beest het is een lekkernij of verwend je hem ergens anders mee. Geef je het dan de rest van het jaar geen aandacht aan de hond of kat? Dat is in de liefde toch ook niet zo? waarom zal je wachten tot 14 februari om de liefde te verklaren aan de dame of heer van je dromen? Ik volg mijn eigen pad, dus ga dan echt niet wachten tot 14 februari om met een of ander zielig bosje rozen of een kaartje een sma te gaan verblijen. Het zal maar 15 februari zijn wanneer het in je op komt kan je een jaar wachten. Maar goed het is juist denk ik de clow om het niet op 14 februari te doen, maar op een andere dag, want zo ben je vele malen meer orgineler en het blijft dan ook wel hangen. Wanneer je het op 14 februari doet, kan een sma zeggen van: oooo was toch niet nodig? ik weet toch wel dat je me al jaren stalkt, of leuke rozen hoor! heb je ze bij de zelfde bloemist weg als vorige jaar? Kaartje was zeker in de aanbieding aangezien er 2005 op staat?.

Wanneer je aan valentijn doet doe je mee aan een modeding. Ik moet bekennen dat ik het zelf ook jaren gedaan heb. Jarenlang stuurde ik kaartjes naar een of andere sma en jarenlang kreeg ik de kaartjes retour afzender. Zelf krijg ik meestal op 14 februari rekeningen of aanmaningen dus het werkt totaal niet. Je kan beter een sma op een hete zomerdag meenemen naar Livera. Laat haar iets moois laten uitzoeken (voor weinig) en zeker iets wat jij zelf ook mooi vindt.Dan snel effe naar Jumbo genoeg wijn inslaan en dan snel naar huis en laat het feest beginnen. Uiteraard eerst nog iets drinken in het noorderplantsoen bij de vijver tussen de lallende studenten en zwevers. Wanneer de fles op is, lekker iets eten bij de Griek, en daarna snel het kadootje uitpakken. Tja dit klinkt toch veel beter dan wanneer je door de koude gure wind moet om in een maanden van tevoren gereserveerde afhaalchinees romantisch te gaan zitten doen. Tja dan ben je haast wel verplicht om MI LOBI JOE enzo te gaan roepen. Dus 14 febuari is niets gemeens aan. Maar niet getreurt dames daarvoor heb ik een oplossing. Namelijk hierbij roep ik de nieuwe Wartaals-valentineday en wel op 14 juli, het WK-voetbal is dan ook mooi voorbij heb je dat gezeur ook niet meer. Zeg nu zelf, er gaat toch niet boven zomerse liefde? Dus onthouden 14 juli! Schrijf het op, mijn adres heb je vast nog wel en anders vraag je die gewoon.

PS: waar blijven mijn kaartjes? de postbode durft zich niet te laten zien, zeker bang voor weer een pak slaag net als vorige jaar toen hij me alleen maar slechte enveloppen kwam brengen. Oke ik wacht af dames!!!!

Rogier

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach, ik vind het altijd wel leuk.

Toch een fijne Valentijnsdag en welkom bij de Webloggersclub.

Bye
Tasz

Anoniem zei

Natuurlijk heb je gelijk en ik ben er eigenlijk ook wel blij mee om het te lezen... Hier gaat het niet zo goed in de liefde en ik vond mezelf al zielig op deze dag.. haha, maar deze log maakt het weer goed! Je hebt helemaal gelijk, dat wist ik al wel, maar toch.. het virus grijpt om zich heen he...

Je voorstel met die Jumbo wijn vind ik dan weer jammer.. beetje een typisch 'ik ben een man en wil sex en ben bereid daar veel onzin voor te plakken' voorstel.. Maar goed..

Toen ik op mijn 24ste in Rotterdam ging wonen (ik woonde voorheen in brabant) zag ik op valentijns dag ineens meer rozen in de tram dan mensen.. Ik vond het wel leuk moet ik eerlijk bekennen om te zien dat er zoveel liefde is... of paste het ook gewoon in de 'mannentactiek'?

Anoniem zei

Als het goed is is het elke dag Valentijn toch???
Maar stiekem kijken de mensendan toch uit naar een kaartje
dus ook voor jou ééntje ja kan hem hier bekijken

http://www.hallmark.nl/ecardFull.aspx?cardId=150&cat=60

en natuurlijk nog een welkomstgroetje bij de loggersclub

Anoniem zei

Haayy!!

Happy Valentine's Day!!

Lot's of Love,
~*~SweetAngel~*~

Anoniem zei

Welkom bij de blog club

Michel zei

Hé mang

Heb je protest blog gelezen.
Het troost mij weer dat je niet de enige bent die geen post heeft gekregen. Alleen leuk contact met de verzekeringsdame gehad; fiets wordt vergoed.. Maar daten wilde ze weer niet,snap jij dat? :-(

Anoniem zei

iedereen zijn mening

ik vind het wel altijd leuk ;)

groetjess

Emma