zaterdag 25 februari 2006

Rappen is stoer

Het wordt tijd dat ik ga rappen, want als zelfs een Donner het kan kan ik het zeker. Maar ja waar moet ik over rappen. Over mn zere poot? de politieke klimaat? of misschien zelfs wel dat roken slecht voor je is. Tja het boeit me niet, ik schrijf zoals ik schrijf en ga dus nooit te nimmers riappen omdat het de mode is. Donner is wel flink aan het rappen geslagen, effe voelt hij zich een met Ali B, en dat terwijl hi de rest van het jaar denkt van oo die Kutmarokanen. Jaja je hoort het goed Kutmarokanen, die Marokanen die hem zelf zoveel werk bezorgen. Dat Donner aan het rappen is geslagen op inspiratie van een Marokaanse jongere is effe bijzaak. Eigelijk is dat niet eens zo want burgermeester Leer van Maastricht is begonnen met rappen over wiet. Maar ja Donner zijn Ali B achtige manier zegt al genoeg toch? Het is eigelijk van twee walletjes eten vind ik, de hele ambtsperiode maar doorzeuren over die marokanen dit en dat, maar intussen geilt die wel op met een Ali B. Natuurlijk is het een hot item in vooral de grote steden, zelf heb ik geen last ervan dus vandaar. Positief of negatief de Marokanen zijn voor beide te gebruiken en dat doet Donner graag. Liever had ik zijn rap nummer als volgt gezien:

Hallo ik ben Donner
en heb geen kebap donner
Ook al onsnapt er een gek
ik ga nooit op mn bek
Zelfs als er illegalen staan te fikken
kunnen ze mij niets flikken
dat is het leukste van de politiek
het is door en door ziek
Ik blijf lekker nog effe op mn plek
want een ander gaat op op zn bek
het wordt nu een tijd om minder te rappen
Voor je het weet gaat de kiezer naar een andere partij zappen
ach no spang
want weet je ik ben de mang
Rogier

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb net gehoord dat Wouter het wel lef vond van Donner, dat hij er echter zelf niet voor zou kiezen. Hij zong overigens 2 jaar geleden nog in een acapella koortje (3 man-3 vrouw) jazzrepertoire etc. Dus Bos zingt ook...alleen niet meer en plein public.
"de zingende president"