zaterdag 18 februari 2006

Esther en Fred

Vandaag is er toch iets wat ik echt kwijt moet. Normaal kan ik er echt niet mee zitten maar deze keer lijkt het of ik er dubbel er dwars mee zit. Het zit namelijk zo er is een Esther en die woont in Utrecht. Een leuke meid, nou ja tot zover ik het in kan schatten wel. Echt een leuke dame, ze woont ook nog eens in een leuke stad dus tja wat wil je nog meer? Nou ja ik maakte eerst al de fout om haar verjaardag te vergeten 16 februari was die, tja het is nu alweer de 18de! Stom stom mijn pa zal zeggen Rogier gebruik je verstand toch eens een keer ipv je weet wel. Maar aangezien ik Esther al wel een tijdje ken via msn enzo wist ik al dat ze met ene Fred ging. Laatst vertelde ze me dat ze Fred voorlopig buitenspel had gezet wegens gezondheidsredenen. Jippie dacht ik eerst nu maak ik misschien een kans. Maar ja helaas bleek niets minder waar. Ze lapte Fred op en gaat met hem verder door het leven of beter gezegd Utrecht. Ik ben niet echt snel jaloers, want het is een oervervelende eigenschap maar nu kan ik eerlijk zeggen dat ik het wel ben. Gek toch? of missdchien ook wel niet. Vooral toen ze zei dat ze Fred gister een grote beurt heeft gegeven had ik zoiets van waarom hij wel en ik niet????

Tja het leven kan soms hard zijn maar goed. Ze verwend Fred schijnbaar goed want ze vertelde me doodleuk dat hij nieuwe banden heeft gekregen en dat ze samen sinds een lange tijd de hort op waren geweest, maar dat was denk ik alleen maar een goedmakertje omdat ze Fred wekenlang misschien wel maandenlang buitenspel heeft gezet. Tja dat zon relatie stand houdt he, ik vraag me het steeds weer af die Fred moet dan ook wel goed gek zijn. Nadat ik een foto van Fred had gezien dacht ik meteen van ik heb toch veel meer in huis? Ik kan tenminste goed koken en dat kan Fred zeker niet, en kan ook wel meer dingen wat hij niet kan. Maar goed smaken verschillen en het is Esther haar keuze dus tja daar kan ik natuurlijk niet tussen gaan zitten, want vooral wanneer je nagaat hoelang ze al iets hebben. Nou ja oordeel zelf hier is de foto van de Fred....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha. Geweldig geschreven! ;-)

Michel zei

Met die Fred heeft ze vast een hele dikke band, maar jij raakt er overstuur van :-)