maandag 20 februari 2006

Overdosis

Een overdosis daar lijkt het wel een beetje de afgelopen dagen. Wel een prettige overdosis moet ik zeggen want voor de sportliefhebber is het steevast genieten geblazen de afgelopen tijd. Het gaat zelfs nog een tijdje door want de Olympische vlam is nog lang niet uitgebrand. Lekker high worden met Marianne timmer, Annie Friesinger, Fc Groningen en de olympische spelen in het algemeen. Wat een genot is het zeg om naar het schaatsen te kijken en daarna de spanning te zien en zelfs mee te voelen en dan die gigantische ontlading. Het is zelfs nog niet eens afgelopen want we krijgen nog heel wat afstanden voor de boeg. Waar ik ook geen genoeg van kan krijgen is het wel van Annie Friesinger, jaja de Duitse met haar prachtige Nederlandse accent en zo sportief. Als er een gouden plak te vergeven was voor de sportiefste dame van de olympische spelen dan kreeg zij hem van mij. Het liefst hing ik hem dr zelf op, maar goed er komen nog voldoende afstanden dus kortom genieten.

Wat een zeer vervelende overdosis is, is al die reclameblokken onder het voetbal bij Talpa, zo het lijkt meer op tussen de reclames een beetje voetbal. Zo ben je een hele avond zoet met zn sportuitzending als je om de kwartier dik 10 min reclame tussen gooit. Ik snap best dat er inkomsten moeten komen, maar is die Jan Mulder nu zo duur?? Zijn zoon schijnt er het ook best leuk te vinden om op tv te komen want hij zat bij NOS live te lullen en paps dus bij Talpa. Als dit zo door gaat benoem ik de zondag " Mulderdag". Tja als ex-voetballer moet je toch iets he. Bij Fc Groningen leek het of er aantal supporters last hadden van een overdosis clubliefde of beter gezegd overdosis ongezond verstand. Ze begonnen te zingen over de mamma van een van de spelers van de tegenpartij. De scheids vond dit nergens opslaan en legde de wedstrijd stil. Na een afkoelingsperiode kon de wedstrijd weer doorgaan. Er bleef gezongen worden maar wel op een positieve manier.

Voor mij is de overdosis nog lang niet over, want we krijgen de hele week Olympische spelen en Europees voetbal voor de boeg, enne zondag is het Grunn-feyenoord, Oja vergeet haast nog de SAO TOME open (tennis) live op belgie 5.
Als dit geen overdosis is!!!. Het wordt echt afkicken geblazen over een paar week.......

Rogier

Geen opmerkingen: