vrijdag 17 februari 2006

Wartaal goes Den Haag

Soms lijkt het dat je opeens het licht gezien hebt, en dat is bij mij ook het geval en dat niet eens door Philips Eindhoven. Ik wil komende verkiezing ten strijde gaan tegen de gevestigde orde. Nope niet met de wapens maar met de mond, dat lijkt me wel een aardig alternatief. Wie zich geroepen voelt kan zich bij mij aansluiten bij Lijst X. Lijst X is afgeleid van de Amerikaanse Malcom X die kwam immers ook op voor de onderdrukten in Amerika dus doe ik dat hier in NL. Een paar punten waar Lijst X voor staat zijn o.a:
- Humaner asielbeleid, want de wereld is van iedereen en iedereen is van de wereld.
- Gratis gezondheidzorg
- Gratis Onderwijs
- Donderdag verplicht Rotidag
- Nutsbedrijven weer in overheidshanden, dus geen gekloot met privatisering
- Afscheiding van europa
- Afschaffing van de euro
- Elke koopzondag gratis winkelen
- Openbaar vervoer gratis
- Snelle treinverbindingen tussen het noorden en rest van het land
- Harde aanpak jeugdcriminaliteit, Glenn Mill scholen.
- verplicht sport op het werk en school
- Van Rotterdam weer een echte stad maken, dit door een stedenbouwkundige
- Zwaardere straffen, Levenslang = levenslang
- Grensbewaking herinvoeren
- Eerlijke kansen voor allochtonen, vrouwen, meisjes en arbeidsgehandicapten op de arbeidsmarkt.
- Uitkeringen gelijkstellen met het minimumloon (wao, wiaa, wajong)
- Alleen Nederlandstalige plaatsnamenborden (ook in Fryslan)
- Meer gerichte vormen van ontwikkelingshulp en meer geld er voor uittrekken.
- Geen gouden handrukken en of wachtgelden bij ontslag ambtenaren.



en ga zo maar door, dus als je nog betere ideen hebt laat me het weten en sluit je bij Lijst x aan. Mits in bezit van voldoende doekoe zet ik je op een verkiesbare plaats. Ik ga van 25 zetels uit. Bij een oprichting als een partij zoals deze heb je natuurlijk ook wel PR-mensen nodig, en daar heb ik ook voor gezorgd. het begin is er!, zal Lijst x net zon sensatie worden als de kabouters en boer Koekoek (ja wie kent hem niet) in de jaren zeventig en tachtig? We zullen zien, Ben je het ook volkomen beu van de adel in den haag stem dan op lijst X!!!!. In december zullen we door Nova een peiling laten houden onder de bevolking, als 75 procent van de bevolking lijst X ziet zitten gaan we door!!!!!!!!

Ronnie is in elk geval er klaar voor..........

Enne Sammie ook ......

Gegroet de Presi

Rogier

2 opmerkingen:

Michel zei

Even een vraagje;

Hoeveel doekoe moet ik hebben en mogen bakra's ook op de lijst?
Wat doe je met mensen met een roti-allergie? Subsidieert Lijst X ook Roti verkooppunten op het "platteland" en minder bruisende metropolen dan Grunn?
En wat moet ik met Venetiaan..waar komt het startkapitaal weg, bij hem of bij Ronny B. cs. ??

Groets

M

Rogiers wartaal zei

Bakras mogen zeker op de lijst, het moet wel een mengelmoesje zijn, zeg maar de afspiegeling van de maatschappij.

De doekoe komt inderdaad van V vandaag :) een soort ontwikkelingshulp zeg maar.
Mensen met een Roti allergie kunnen ontheffing in het 10-voud aanvragen. Startende Rotishops krijg een subsidie.

Hoe meer doekoe hoe beter Michel :)
was er wel snel bij want vol = vol