zondag 5 februari 2006

Saturday footballday

Voor mij was zaterdag een echt voetbaldagje of beter gezegd dag, want met 24 uur die een dag telt kan je natuurlijk niet meer spreken over een dagje. Maar goed om wat aan mijn conditie te werken ging ik maar weer eens op de hometrainer, de pijn in mijn voet is nog niet geheel verdwenen. Nou ja ik voel bijna niets meer dus misschien volgende week weer proberen. Dus wanneer je zelf niet kan sporten dan kijk je er naar. Zaterdag waren de kwartfinales van de Afrika-cup. Dus besloot ik de tweede helft van Tunesie-Nigeria vanaf de zijlijn mee te fietsen. Ik had met mezelf afsproken dat ik door bleef gaan tot de wedstrijd afgelopen was. Dit moeten de jongens van de beide ploegen geweten hebben en ook dat ik al een tijdje niet echt kan lopen. Ze vertikten het namelijk om te scoren, en daardoor lieten ze me flink zweten. Nou ja in de verlenning zal de beslissing wel vallen dacht ik en fietste drijfnat van de zweet door. In Egypte (waar de Afrikacup plaats vindt) werd het al donker, maar gelukkig was er genoeg verlichting in het stadion zodag ik gewoon door kon blijven fietsen. Na de verlenning was het nog steeds niet gedaan, nu wist ik het zeker, ze wilden me helpen om mijn luie zweet weg te werken. Penaltys moesten de doorslag geven, en pas bij de 9de serrie kwam er toch eindelijk een winnaar uit de bus namelijk Nigeria!!!!! Voldaan stapte ik van de hometrainer af!!!

Later een deel van Cameroen-Ivoorkust gezien onder het eten, deze wedstrijd kon ik niet helemaal uitkijken want het was tijd voor een livewedstrijd in de Euroborg! Dus 2 x 3 kwartier de fc aangemoedigd!!!

Tja was weer een leuke footballday!!!

Rogier

5 opmerkingen:

Rogiers wartaal zei

tja van de week komen nog de halve finales en vrijdag de finale geloof ik dus nog kans zat!!!!

Anoniem zei

Beetje jammer dat je die andere wedstrijden niet meer hebt 'meegedaan' op de hometrainer... :P

Anoniem zei

Hey wat vaag.
Nu zie je mn naam niet hehehehe...
Nou, bedankt voor je berichtje op mn web-log net.
Groetjes Gaby

litmanen.web-log.nl

Anoniem zei

ik vind voetballen niks,niet live en niet op tv,ik hoef het ook niet meer te kijken gelukkig hihihihi....fijne dag nog...

Anoniem zei

hopelijk hoeft nl niet tegen de ivoorkust de penaltys te doen!