zondag 5 februari 2006

Dag Boris

Ik keek wel effe op van de week toen ik hoorde dat je bent opgestapt. Eerste gedachte van mij was hehehe eindelijk!!! Eindelijk toon jij je ballen, eindelijk ben je eens een vent. Al hoewel je niet echt zelf de keuze hebt gemaakt, want daarvoor was een een meid van ballen uit Amsterdam voor nodig die precies haar vinger op de gapende wond van jou en haar partij legde.Vrouwen met ballen daar kan je beter maar luisteren, en dat heb je ook gedaan. Ik kan niets anders dan respect hebben voor je stap, want zeer doet het vast en zeker. Niet meer meelopen met de grote jongens. Niet meer de stoute jongen uit hangen door met een crisis te gaan dreigen. Eerlijk gezegd vond ik dat jij en je partij al een tijdje dwalend zijn, kost wat kost iets levend willen houden terwijl er allang de stekker eruit had gemogen (de regering). Ik vraag me ook af of het niet verstandiger is om helemaal van het politieke toneel te verdwijnen, misschien gebeurt het straks ook wel met de verkiezingen, maar als ik jou was zal ik er helemaal mee kappen.Wat zal er van je partij overblijven na de verkiezingen volgende jaar? Niemand durft het hardop te zeggen,maarneem maar van mij aan dat hardlopen een heel goed alternatief is na een leven in Den Haag. Misschien kan je Paul (Rossenmuller) bellen en samen met hem de zevenheuvelen gaan lopen. Bij hem kan je vast je hart luchten, voorop gesteldt dat hij met jou wil lopen natuurlijk.......


Daaaaaag

Rogier

Geen opmerkingen: