vrijdag 9 december 2005

10 december 2005 Mobiel met trilfunctie

Vandaag de dag loopt iedereen met een mobiel, het is al een ingeburgerd begrip, sinds jaar en dag zijn woorden als smsen, warpen in het woordenboek opgenomen. Er bestaat zelfs een apart soortig woordenboekje met smsteksten. Hoge telefoonrekening aan einde van de maand is bij velen eerder een regel dan uitzondering. De mobiel gaat over mee naar toe, naar de winkel, kapper, school, sauna, hardlopen of gewoon als je op straat loopt je kan het zo gek niet bedenken. Wanneer ik over straat loop, krijg ongevraagd allerlei gesprekken mee, liefdesgesprekken, boze gesprekken, vrolijke gespreken en nietszeggende gesprekken, vooral dat laatste hoor ik vaak. Zulke nietszeggende gesprekken gaan over nietszeggende dingen zoals: wat heb je aan? wat doe je? wat ga je doen? waar sta je? wat ga je eten? Erg nietszeggend allemaal.

Sommigen nemen hun mobieltje overal mee naar toe, zelfs naar de wc. Ik hoorde laatst een verhaal daarover, ik zal niet zeggen wie het is want het is nogal een bekendheid. Het is een dame die nam dr telefoon mee naar de wc, volgens haar om te sms-en. Jaja om dan zeker de ontvanger te berichten welke letter je gedraaid heb? Maar goed volgens haar viel de mobiel uit dr handen en zo de pot in en dat terwijl ze aan het doortrekken was. Het gevolg daarvan is dat de Groningse ratten nu op haar kosten naar familie elders zitten te bellen. Dit is haar eigen ruwe versie van het gebeuren. Nu ik heb mijn eigen kijk er op namelijk op bijna alle vrouwenmobieltjes zit een trilfunctie. Die functie hebben ze niet voor niets bedacht. Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel toch? JAAAAAA dus niet zo schijnheilig nee zitten knikken!
Voor deze zelfbevrediging heb je eigeljk wel iemand nodig, een persoon die je steeds belt want anders trilt het ding niet meer en als je elkaar dan belt heb je lekker plezier voor twee. Kan je dan nog wel spreken over zelfbevrediging? want als je zoiets met zn tweeen doet dat ze elkaar steeds bellen is hoort het meer in de cat. ranzige telefoonseks thuis. Ach ieder zijn eigen plezier toch?

Rogier

Geen opmerkingen: