dinsdag 20 december 2005

19 december 2005 zinloze tv

Als ik alleen ben, eet ik altijd voor de tv, ja wel een beetje tokkie-achtig maat ja. Zonder tv is het ook maar stil aan de tafel. De tv van deze tijd is eigelijk lachwekkend te noemen. Een of andere vitamineboer sponsort de tv-serrie Hunter wat al een eeuw oud is!. Ze halen gewoon een stoffig videobandje van de zolder en klaar is kees, daar hoeft naar mijn idee niets aan gesponsort te worden. Het weer wordt ook gesponsort, die bedrijven hebben zeker niet door wanneer het klote weer is dat veel mensen hun producten en diensten links laten liggen omdat het ze slechte weer beu zijn!. Tja slecht weer en nog slechter weer hoort bij Nederland, daar kan een hoestdrankfabrikant niets tegen doen. Waar wel iets tegen gedaan moet worden zijn die domme spelletjes op tv. Vooral overdag, dan is er genoeg vertier voor de werklozen en de ouderen van den dagen. Vaak blonde gevalletjes proberen je te verleiden om een of ander nr te bellen en het goeie antwoord door te bellen. Vaak zie je dat soort blondjes zelf aan het ravotten met een of ander te raden woord. Ik snap echt niet waar ze die meiden vandaan halen, het enige wat ze goed lijken te kunnen is zuigen en slikken. Zal me haast moeten schamen als je met zn meid thuis zal komen en aan mijn ouders zal moeten voorstellen. Ik zie mijn pa al vragen: en meid wat doe je voor de kost? Nou een ding zal dan zeker zijn die zal de kerst niet halen!

Niet alleen zulke meiden brengen het niveau van tv programmas erg omlaag, maar ook de deelnemers. Zo zag ik vanavond heel toavallig een stukje van Lingo. Dat is een spelprogramma op ned 2, de koppels moeten dan een 5 of 6-letter woord raden. Als een koppel dan een woord geraden heeft mag het een lange woord raden waar elke keer een letter bij komt. Waar ze die mensen vandaan halen weet ik niet. Een ding weet ik wel, slim zijn ze zeker niet! Bijvoorbeeld vanavond staat er The.lep.l en die lui zien het niet eens wat voor woord er staat! Dat is gewoon te gek voor woorden! Naar mijn idee ga je voor zn programma opgeven als je daadwerkelijk ook een beetje verstand heb meegekregen. Doet me denken aan een oudklasgenoot die ik jaren geleden bij lingo zag. hij heet Pieter en had van zijn moeder of oma een prachtig gebreide trui aan met de Friese vlag erop, alleen daarom hoopte ik al dat hij flink af zal gaan! Vroeger was het duidelijk al niet het slimste jongetje van de klas, en nu tijdens het programma zeker niet! of het zullen de zenuwen geweest zijn ik weet het niet? Een ding weet ik nog wel, hij lag al snel op een forse achterstand op twee aow-ers.

Tegen mij roepen ze al tijden dat ik me op moet geven voor bv postcodeloterij of weekendmiljoniars. Ik bedank er liever voor, ben bang dat van de uitkering eerst mijn prijs moet opeten!

Rogier

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Overigens doen ze het tegenwoordig met 6-letterwoorden...
Heeeeeeeeerlijk om bij in slaap te vallen!

Rogiers wartaal zei

Oeps 6 letters???? zo zie je maar weer dat ik niet echt op let :)