donderdag 8 december 2005

8 december 2005 De nachtmens

De klok slaat 12 uur, en er is nog grote drukte in mijn hoofd en daarbuiten. Inwendige pret om wat ik gelezen had en onrust wanneer een sma niet gelijk reageert op niets zeggende en rijmende onzinwoordjes die ik haar toespel via het geweldige chatprogramma. Tja om gek van de worden, Je zal haast denken dat Rick de Rukker voor me aan het invallen is nu maar nee ik ben het toch zelf toch??? Dus ik had uitwendig ook alerlei dingen nog om te doen. Tja gek he overdag geen tijd voor, dus als het donker wordt ben ik actief. Overdag ben ik ook wel actief maar ja dat is wel iets anders dan overdag. Dus als het donker wordt ren ik hier door alle kamers met stofzuiger en dweil. Vandaag de stoelen van mi papi en mami gekregen.Niet zo maar spul van Leenbakker ofzo maar echte Merk juist met de grote M Tja namen ben ik niet goed in dus vraag me niet, soms weet ik niet eens wie wie precies is op msn enzo. Met de stoelen ben ik wel blij mee, als morgen de reintergratiepersoon komt die gaat op zn minst denken dat ik zwart bijklust. Laat hem maar denken toch??? of maak je dan onnodig slapende honden wakker? Zet het morgenvroeg toch maar voor de zekerheid achter mn huis. Vanavond nog effe op de hometrainer wezen fietsen, en keer weer naar een stukkie van een dvd van Derrick, ja die ouwe uit Duitsland die vroeger wel te pruimen was. Is wel grappig om te zien want toen waren er geen mobiele telefoons en als Derrick wil bellen moet hij eerst naar zn kantoor haha, DNA kenden ze toen al helemaal niet, was allemaal natte vingerwerk. Expres niet naar Ajax gekeken want anders kijk je zo maar een week lang elke dag voetbal, en dat zal toch ook ten zotte zijn maar goed Derrick was dus een logische alternatief. Later bleek ook totaal niets gemist te hebben 0-0 was de uitslag......

Maar ja dit stukkie is wel erg kort door de bocht, 8 december is nog maar 1:09 uur oud, hmmm ADHD?????

Rogier

Geen opmerkingen: