maandag 26 december 2005

26 december 2005 Lopen als een dood paard

Vanmiddag werd ik wakker, lag in een ander bed dan mijn eigen. Sliep in het logeerbed bij mijn ouders. Het drong langzaam tot me door dat ik wakker aan het worden was. Gister kerstfeest gevierd met de hele familie in Slochten. Gezellig en lekker eten. Het was anders dan anders, maar ja het was voor de familie een bewogen jaar. Daarna nog geborreld tot een uurtje of half 5. Gekletst met mijn oudste zus over van alles en nog wat. Ik keek op de klok en schrok 2 uur!!! De dag zn beetje weg geslapen! Wilde nog zoveel doen. Beneden lag er nog wat ontbijt klaar voor de laatkomer. Na wat koffie begon ik echt goed wakker te worden. Besloot toch nog effe te gaan lopen, effe kijken hoe mijn voet het zal houden. na me omgekleed te hebben liep ik naar buiten en het was vrij fris, besloot daarom om een rondje te lopen van 45 min. Begon te lopen, maar jeetje! Het paard van ome loeks maakt nog mooiere passen en dat terwijl dat beest al jaren dood is. Zette toch maar toch, tja de diesel warm draaien en dan komt de rest van zelf. Maar vandaag niet! Vandaag geen mooie passen, en geen grootste gedachten in mijn hoofd. Normaal brengen grootste gedachen je toch op de plek waar je wilt komen.Vaak heb ik grootste gedachten, maar van vandaag was lijden het werkwoord. Gelukkig hield mijn voet zich flink en goed dus wat dat betreft was er toch een pluspuntje wat het lopen betreft! De laatste 3,5 km moest ik pal in de wind op, een ijzige wind, en dat gaf aan het lijden een extra lading. Maar ja zoals jullie het wel gewend zijn liet ik me niet kennen en zeker niet door zn windje. Dus liep stevig door, kon op een gegeven ogenblik nog wat versnellen.
Op het laatste stuk laste ik nog een crosstraining in, en ploeterde ik door de modder richting de Lindenlaan, heerlijk!!!!!

Thuis gekomen was mijn moeder alweer bezig met het bereiden van een heerlijke kerst avondmaal.

Rogier

1 opmerking:

Anoniem zei

Is je ook opgevallen dat ondanks de wind de bomen niet waaiden?
Prettige nakerst (3e kerst, 4e kerst etc kerst)