zaterdag 31 december 2005

31 december 2005 Jaaroverzicht

Tja kan het niet laten, je wordt er mee dood gegooid met jaaroverzichten op de tvzenders. Muziek wat elk jaar weer gedraaid wordt in een top 2000. Maar ja ikke hebbie zn eigen jaaroverzicht.

Hardlopen:
4 persoonlijke records gelopen op de 27,5 - 15,5 - 7 km- 6,4 km. 2 marathons gelopen waarbij die van Utrecht erg zwaar afzien was, kapotte voeten. na 40 km kon ik wel janken, gedaan ook en daar schaam ik me geen moment voor. Wel binnen de vier uur gelopen. Berlijn was weer prachtig, samen met 40.000 andere gekken die 42,2 km relax gelopen. Verder was in Juni het Appingedamse drama, keihard ten val gekomen, waarvan ik nog steeds littekens draag op mijn knie. De warmte in Winsum en Lauwersoog of de kou bij de asselronde. Heb veel wedstrijden gelopen ongeveer in totaal 21 wedstrijden waarvan veel van het meeuwsloopcircuit. halvewege november kwam er een voetblessure de kop op steken, welke het durft dat ik medio eind december nog last van heb. Doelen voor aanstaande jaar, eigelijk is er maar 1 echte doel en dat is de Groningen marathon op 27 augustus 2006 fatsoenlijk uitlopen. Lopen is mijn religie.

Persoonlijk:
Tja valt weinig over te zeggen, adem in en adem uit. Daar tussen in probeer ik het me zo lekker mogelijk te maken. Eigelijk ben ik afgelopen jaar alles wat relaxter gaan inzien, maak me niet overal zo druk over. Nou ja niet meteen gaan roepen dat deze weblog vol drukte staat, sommige dingen hebben wel hun aandacht nodig. Werk zoeken doe ik ook nog steeds, en daar ga ik komende jaar vrolijk mee door. Dit jaar 44 sollicitatiebrieven de deur uit gedaaan. Koste haast al een vermogen aan papier en postzegels. Daarvan ben ik nu een keer op gesprek geweest, dus ben vast een recordhouder wat dat betreft. Hoogtepunt dit jaar voor mijzelf, dat is wel effe moeilijk te beschrijven, maar je kan zeggen dat ik sterker in mijn schoenen ben komen te staan en dat vind ik wel een hoogtepunt maar of dat echt het hoogtepunt is kan ik eigelijk niet zo zeggen. Ik beleef altijd vele dingen en veel dingen kunnen als hoogtepunten beschouwd worden. dieptepunt afgelopen jaar: dat is zeker het overlijden van mijn tante, en de toestanden rond mijn pa. voor mezelf heb ik niet echt dieptepunten, behalve dat sommige mensen mij erg teleurgesteld hebben, maar ja elk jaar heb je daar wel een paar van, en dat is eigelijk verder ook niet boeiend.

Doelen 2006:
- Gewoon ikke blijven
- Lekker schrijven op deze weblog, en serieus iets op papier zetten.
- Een baan zoeken die bij mij past
- Een sma tegen komen die bij mij past ( ik zoek niet)
- Suriname, daar wordt het nu wel eens tijd voor

Voor iedereen een heel goed 2006 gewenst !!!!!!!!!!!

Dit was ikke live vanuit Groningen voor de laatste keer in 2005!!

Rogier - Speedy - Ernesto

1 opmerking:

Anoniem zei

Op alle mooie dingen die je gaan gebeuren in 2006! Ze zijn je van harte gegund!
Liefs,
Marlies