zondag 1 januari 2006

1 januari 2006 Lieve Pearly

Hoe is het met je? en met je brakheid? Als je die hebt natuurlijk want van Fernades kan je wel erg veel van drinken voor je daar een kater van krijgt. Hier heb ik alles wel goed doorstaan, van een kater was niet echt sprake, alleen beetje moe. Ik had hem aardig goed zitten, van te voren lekker gegeten en ook gedronken. Ze vonden de soep lekker, en hebben die ei niet eens gemist. Ik weet dat ik dat bij jou niet hoeft te proberen want jij wil altijd ei bij. Zonder ei is de soato een foutosoep. Verder zijn er geen dingen gebeurd waar ik me over moet schamen. Heb het cafe er niet ondergekotst en vond vanmorgen geen vreemde vrouw in of onder mijn bed waarvan ik de naam niet ken. Wel een rode slipje maar denk dat die nog van jou is. Oja nog wel thuis gekeken en geluisterd naar Nederlandstalige smartmuziek nou ja soms doe je gekke dingen wanneer het zo laat is. Alles is nog hetzelfde in 2006, ik slaap nog steeds in mijn bed en jij in die van jou. Maar goed het jaar is nog maar jong dus wie weet slaap ik eens in dat bed van jou en jij in die van mij. Dus lijkt me wel een goed voornemen.

Het nieuwe jaar is voor mijn zus goed begonnen. Ze wilde me eerst vermoorden omdat ik haar poes kwijt had gemaakt door de deur open te laten is nu weer blij, ach je weet hoe ik ben he. De kat wist immers ook al van mijn koker en maakte daar dankbaar gebruik van. De kat was uit-neuken geweest, ze kwamen de poes vanmorgen tegen met een rode kater. Mijn zus is er nog niet overuit of ze straks met een emmer naar de vijvers gaat of dat ze eerdaags naar een abortuskliniek gaat (voor de kat dan he).

Ik ga nu mijn bedje weer eens in, spreken af in onze dromen bij palmboompje nr 2?

Bossies en Brasas

Rogier

Geen opmerkingen: