dinsdag 17 januari 2006

Handig toch?


Bovenstaand foto vond ik op een site, deze " afvalbak" staat in het nieuwe stadion van Fc Groningen. Echt iets voor Nederland vind ik het, het doodknuffelen van criminelen. Crimineel ben je zeker wanneer je wapens en (hard)drugs bij je hebt in het openbaar.In deze bak kan je anoniem je wapen of drugs in gooien, een soort glasbak zeg maar. In plaats van ze op te pakken maak je het ze lekker makkelijk.

Denk dat ik volgende keer dat ik er kom mijn versleten keukenmessen maar deponeer.

Rogier

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel Nederlands inderdaad :-)
Ongelooflijk dat zoiets bestaat..

Michel

Anoniem zei

hallo hier een reactie van een rasechte apeldoornse
die in 2003 3 weken uitzicht heeft gehad op de martinitoren vanuit het umcg

Anoniem zei

Je kunt er ook naast gaan staan... weet je precies wie er wat in dumpt...

Anoniem zei

Whaha ongelooflijk, hoe verzin je zoiets,.. :p

Je zou ook naar dat stadion kunnen gaan en die ipv die doos vullen met je handeltj, die doos gevuld mee nemen,..:p