donderdag 19 januari 2006

Lieve Sophie

Je bent al een paar dagen hier in huis, en je voelt je er al helemaal thuis. In het begin ging het nog wel effe mis met het plassen op de deurmat. Maar ja alle nieuwe dingen moet je aan wennen en dat neem ik je niet kwalijk. In het park lopen vind je echt toppie, want zoveel honden heb je nog nooit bij elkaar gezien. In alle soorten, maten en kleuren, je wilt wel met allemaal spelen, en de andere honden ook wel. Alleen de baasjes willen soms niet echt meewerken. Omdat je jong bent wil je van iedereen aandacht, en soms heb je het niet door dat de ander het niet wil. Neem nu die blonde meid waar je met je smerige poten tegenaan sprong. Die vond het niet zo leuk, maar ja ik vond dr ook niet zo leuk dus voor deze keer maakt het niet uit. Samen met jou trek ik veel aandacht van de dames. Maar owee als het een leuke meid is die je van mij wegjaagt nou dan zal je heeel wat beleven hoor! Dus knoop dat goed in je oren.

Trouwens wat is er zo leuk aan om door de smeurrie in het park te lopen? Na de wandeling ben je meer grijs dan wit, en dan heb ik het nog niet eens over de bende die je in huis maakt. Daar heb ik gelukkig een dweil voor (hopelijk gaat die niet stuk net als de stofzuiger). Dat je me met de post wilt helpen vind ik prima, maar ben nu wel erg nieuwsgierig wat Amnesty me te vertellen heeft in hun brief, die heb je nu in je eigen archief (de maag) opgeborgen. Laat ik straks eens kijken wat er uit komt in het park......

Groetjes
Rogier

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hee leuk een pup,
mare...wel uitkijken als ze het restje amnesty ergens achterlaat, zie mijn log onder hondepoep....grinnik!
groetjes, esther

Anoniem zei

ja heb je geen foto van je pup?????
groeten annelies

Rogiers wartaal zei

Nou ja pup, zij is al anderhalf :)

zie voor een foto bij mijn log Gewoon zaterdag

Anoniem zei

Dan bij jouw ook even van het onderwerp af:

Leuk en dank dat je reageerde op mijn kleurtjes. (Dat doen niet zoveel mensen) Ik zie nu dat jij een zelfde soort groen hier hebt staan.
De kleuren veranderen vaak mee met mijn stukjes, ze passen óf bij de inhoud, of bij een foto. (maar ik zal deze kleurtjes ergens opschrijven, dan kunnen ze nog eens terugkomen.)