zaterdag 14 januari 2006

Gewoon zaterdag

Nou ja zo gewoon is die niet voor mij tenminste, want op een voor mij gewone zaterdag loop ik meestal een rondje om het Hoornse meer van ongeveer 25 km. Maar aangezien het pootje nog niet echt genezen is, is het lopen effe uit den boze. Rusten nemen maar en op de hometrainer de conditie beetje bijhouden. Vandaag wel een beetje meer last van dan anders, maar dat kwam nog van gisteravond tijdens de wedstrijd gestaan en gesprongen. Maar goed dan zoek je iets anders op om te doen. Ik had genoeg andere doe-dingen in huis, dus heb ik het huis maar een beurt gegeven, de was gedaan en wat oud papier weggebracht. Dat was zeker nodig. De komende 2 weken krijg ik Sophie te logeren. Sophie is een vrouwtje en vrouwen kijken altijd hoe schoon het huis is. Dus ben ik aan het poetsen en boenen geslagen. Ik moet zeggen dat na een paar uur flink aan de arbeid te zijn geweest het huis weer glimt! Dus Sophie kan morgen gerust komen. Eigelijk moet ik veel met haar gaan doen, want de hele dag binnen zitten vindt ze maar niets denk ik. Gelukkig woon ik vlakbij het Noorderplantsoen, zodat we daar een paar keer per dag heen kunnen! Wat ook wel handig is aan dit vrouwtje dat ze haar eigen eten mee neemt, dus ze jaagt mij niet op de kosten met dure etentjes. Heeft zelfs haar eigen slaapspullen bij zich. Dus lekker makkelijk zon vrouwtje

Straks nog effe aan de boodschap en dan is er weer zn typische zaterdag voorbij. Oja voor jullie je hoofd breken over wie Sophie nu is, Nee ze is geen geheime liefde maar de hond van mijn ouders.......

Rogier

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Sophie valt bijna niet op in de sneeuw... zou je eens kunnen proberen met zwartwitfoto's...

Anoniem zei

Wat kan jij heerlijk schrijven! en wat lief, het hele huis soppen en boenen: haha! je hebt het over Hoorn als ik mij niet vergis? ik kom daar namelijke vandaan..

Enne: een schat van een hond hoor!
Dank je wel voor je reactie op mijn log, kom gerust nog eens kijken, doe ik ook!

Anoniem zei

Wat een leuke log.
Ik dacht eerst aan een hond toen je het over Sophie had.
Daarna toch wel aan een vrouw.
Maar toen je erover begon dat ze haar eigen eten meeneemt had ik hem aardig door.

Michel zei

Hé Moi!

Ik ben een beginnend blogger en kan de links niet goed krijgen in de zijlijn. Wel heb ik die mooie klok in beeld gekregen, maar dat gaat weer ten koste van de url's!
Help.. Enne..we blijven bloggen!