zondag 15 januari 2006

Bloggen bij het leven

Webloggen is al een tijdje een rage. Steeds meer mensen beginnen er een en dat om de uiteenlopende redenen. De een omdat die verliefd is, de ander omdat hij of zij haar woorden graag kwijt wil. Weer anderen omdat ze hun poes of hond zo mooi vinden. Tja zo heeft ieder zijn eigen reden om de wereld op de hoogte te stellen van zijn of haar bevindingen, gevoelens en ditjes en datjes. Dat is leuk om te zien, hoe anderen vloeiend schrijven terwijl je bij anderen aan de schrijfstijl ziet dat er flink met de woorden geworsteld is. Voor beiden heb ik respect want je moet het maar net durven om over jezelf te schrijven. Sommige weblogs zijn erg persoonlijk, gaat over ziekte, dood, en interne verdriet. Weer anderen komen niet verder dan een paar ......

Zelf ben ik ermee begonnen uit de grap eigelijk, gewoon om te zien wat het nu precies was. Het grapje is iets blijvend geworden in maart alweer een jaar, zelf schrijf ik over uit eenlopende dingen zoals mijn sport, belevenissen, politiek en ga zo maar door. Na een jaar vind ik het nog steeds leuk om te doen, en vind het altijd leuk om reactie op het geschrevene te lezen. Vind het ook leuk om anderen hun blogs te lezen. Aparte, grappige of leuke blogs zal ik hier in rijtje van webloggers vermelden op mijn site.

Blijf lekker schrijven zal ik zeggen


Rogier

6 opmerkingen:

Anoniem zei

jij hebt ook een leuke wereld

groetjes daphne

Anoniem zei

Van het een komt het ander....
Wat brengt je er toe te loggen? Dat is dan de volgende vraag

Rogiers wartaal zei

Tja een goeie vraag, ik vind schrijven zowiezo al leuk om te doen, je kan het zo makkelijk delen. Waar blog jjij zoal over zo uit het bos???

Anoniem zei

kijk maar...
om te genieten van al het moois
de woorden die komen
en wie weet heeft een ander er ook wat aan...

Rogiers wartaal zei

oke ziet er zonnige uit hehehe....

Anoniem zei

Ik zie je nu bij mij dus kom even terug loeren... ;)
Bloggen..ja, ook ik heb me eraan gewaagd. Uit nieuwsgierigheid, uit 'het woorden kwijt willen', geef het maar een naampje...Feit is dat ik na bijna een jaar gestopt te zijn geweest toch weer begonnen ben enkele maanden geleden. En er nog steeds ben...
En nu snuffel ik hier weer even verder!