maandag 23 januari 2006

Maandag geleuter

Gaap, ik ben moe. Kijk naar de hond die in de gang ligt te slapen. Dat wil ik ook wel. lekker voor de kachel pitten. Maar ja zoiets doe je niet om 7 uur in de avond. Maar ja als ik langer naar de hond kijk ben ik bang dat ik in slaap val. Koffie heeft ook nog een effect gehad, nu al weer 2 koppen op. Maar ja ook wel weer actief geweest vandaag. Vanmorgen eerst met de hond gelopen bijna een uur. Daarna mijn huis schoongemaakt, de stofzuiger deed het ineens weer dus kon ik eindelijk fatsoen de troep van de afgelopen dagen wegruimen. Na het schoonmaken was het de beurt aan de hometrainer, of beter gezegd mijn beurt om er op te gaan zweten. Na al dat gezweet wilde de hond wel weer eens naar het park dus weer iets van een uur in de kou geweest. Straks nog effe en dan is het wel leuk geweest voor vandaag. Dus ik heb wel aardig wat beweging voor iemand die gebleseerd is.

Lopen in het park met of zonder de hond is leuk, je ziet er uiteenlopende mensen, tenminste in dit park wel. Je ziet er verbannen mensen, mensen die uit hun huizen zijn verbannen omdat ze wilden roken. Zn persoon zie ik nu de hele week al. Een oudere man,standaard met zn zakje shag in zn handen. Elke keer zegt hij hetzelfde. Bijna altijd in de zelfde kleren, en het lijkt of hij elke keer vergeten is zn kunstgebit in te doen. Als ik aan het hardlopen ben is het alleen MOI, maar nu met de hond is het MOI en wat een laif hondje ja en blablabla. Verder zijn het veel hardlopers, voornamelijk studentes, die dan angstig naar de hond kijken, of in het geval dat ik ook aan het lopen ben het profiel van mijn loopschoenen kunnen bewonderen. Ik betrap me er op dat ik nu veel op de looptechniek van de voorbijlopende lopers let. Nu ik zelf niet kan lopen, ga je toch op de andere lopers letten, wat voor kleding enzo. Die blessure duurt me nu al veel te lang, maar ja toch rustig aan doen want anders ben ik er nog veel langer mee zoet.

Ach de hond hebben heeft zo zijn voordelen, ze trekt veel aandacht van voornamelijk de studentes, dus aan aandacht heb ik (of beter gezegd de hond) in het park geen gebrek..........

Rogier

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hahaha ja via de hond in contact met het baasje he
fijne avond rogier

Anoniem zei

He Rogier, nog ff volhouden he! Je hebt al aangetoond dat je een bikkel bent!!!
Overigens heb je een alleraardigst lief poppetje rondlopen op je log!

Anoniem zei

Ja het is wat met al die arme rokers die op balkonnetjes en in portiekjes staan. Leuke site. Hardlopen, honden, studeren en Noorderplantsoen?
Groeten uit Groningen