woensdag 11 januari 2006

Lieve Beatrix

Hoorde dat u vandaag weer zonder krukken mag. Dat vind ik heel fijn voor u want tja die dingen zijn natuurlijk ook maar een last van hier tot ginder. Moet wel zeggen dat ik daar wel beetje over verbaasd heb normaal duurt zoiets toch veel langer? Dan ook opeens zomaar die longontsteking erbij dat was ook niet mis. Het zal wel koud zijn geweest in de operatiekamer, de kachel een graadje of wat lager ivm bezuinigingen zal wel niet zo vreemd zijn. Misschien baalt u er nu van dat Willem-Alexander zo loslippig was, maar u moet maar denken dat hij ook net zo blij er mee is als u. Maar misschien wist hij effe niets te vertellen op die bijeenkomst van waterdeskundigen, maar dat geloof ik eigelijk niet want water is zijn grootste hobby. Maar goed u bent weer krukvrij, dus de verveling zal wel toeslaan daar in het ziekenhuis. Wil het personeel nog steeds met u op de foto? en komt het kabinet ook nog in grote getale langs? dat laatste lijkt me niet dat u daar veel zin in heeft, al die drukte om niets. Op zn 4-persoonskamer is het natuurlijk ook niet altijd even leuk als er om u bed tig mensen heen staan terwijl u oude vereenzaamde buurvrouwtje nog niet eens een kaartje krijgt. Maar ja zij is geen Beatrix en verschil moet er zijn toch? Het lijkt me wel vervelend voor u wanneer u snachts niet kan slapen door al die scheten en en boeren van dames op de kamer. Ik neem aan dat u ook gewoon op een vier-personskamer ligt, want tja die basiszorgverzekering was al duur genoeg en ook u let op de kleintjes. Trouwens over kleintjes gesproken zijn de kleinkinderen al langs geweest? met mooie tekeningen en ftuit? Kan me voorstellen dat u het niet wilt dat ze komen, te druk en ze hoeven ook niet te zien dat oma er zo bij ligt. Zelf als ik me in u situatie begaf zal ik daar ook niet zoveel zin in hebben. Nu heeft u effe weer heerlijk tijd voor u zelf beetje lezen, beetje puzzelen, beetje tv kijken en als de verveling echt te erg wordt kunt u altijd nog meehelpen de keuken van het ziekenhuis. Dat vinden ze daar vast wel leuk! Laat me weten hoe het eten er was!

Beterschap en groetjes

Ps: ik was dinsdag bij de dokter, en het was inderdaad een onsteking aan de pees, dat wat ik ook al gedacht had, dus net als u ook een beetje rust zodat ik snel door het hele land heen kan lopen.



Rogier

3 opmerkingen:

Anoniem zei

I'm loving this... :-D

Anoniem zei

En, heeft ze al teruggeschreven?

Rogiers wartaal zei

Ja en je krijgt de groeten van dr :)